پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

تریبون نقل و انتقالات؛ نتیجه تلاش بارسلونا تا به امروز !

کد خبر : 67335  |  زمان ارسال : جمعه 2 تیر 1396
مدیران بارسلونا واقعا تابستان پر دردسری دارند.

اختصاصی بارسانیوز – پس از اتفاقات بزرگ روز گذشته که باشگاه بارسلونا را با پرواز وراتی به پاریس و غیر قابل فروش بودن دمبله توسط دورتموند تحت تاثیر قرار داد به نظر می رسد که رابرت فرناندز و مدیران باشگاه بارسلونا در بدترین وضعیت ممکن برای دو هدف بزرگ تابستانی خود قرار دارند.

 

پس از تابستانی ضعیف در سال گذشته در نقل و انتقالات که انتقادات زیادی را برای بارتومئو و رابرت فرناندز درپی داشت، مدیران باشگاه تصمیم گرفتند تا این انتقادات را با فعالیتی بزرگ در تابستان 2017 از بین ببرند اما کنترل خرید های بزرگ مدنظرشان از دست ان ها خارج شده است همان طور که سرنوشت قهرمانی این فصل لالیگا از دست بارسلونا خارج شد و در گرو از دست دادن امتیاز توسط رئال بود.

 

 

از این رو به بررسی اوضاع نقل و انتقالاتی بارسلونا تا به امروز می پردازیم که برای آن ها اقداماتی صورت گرفته است نه مثلا هکتور بلرینی که نه پیشنهادی ارائه شده و نه خود بازیکن اقدامی انجام داده است .

 

1: مارکو وراتی (جزئیات)

 

مارکو همچنان در حال تلاش برای دریافت اجازه خروج از پی اس جی و ناصر الخلیفی است تا بتواند هم بازی مسی در فصل جدید گردد. وراتی که تصمیم خود را گرفته با مخالفت ناصر الخلیفی مواجه شده و حتی درنظر دارد تا در روز 4 جولای به اردوی پاریسی ها ملحق نگردد که درخصوص جریمه های احتمالی با وکیل خود صحبت کرد.

 

 

وراتی روز گذشته قبل از اینکه ماجرا به 4 جولای بکشد با سفری چند ساعته به پاریس با رئیس باشگاه دیدار کرد که با مخالفت او همراه شد و بنابراین وضعیت او هم اکنون از دسترس بارسلونا خارج است و وراتی باید ابتدا با به راه انداختن طوفان اجازه خروجش را بگیرد تا سپس بارسلونا پیشنهاد خود را ارائه دهد.

 

2: عثمان دمبله (جزئیات)

 

می توان گفت که قطعا انتقال او در این تابستان منتفی است چون دورتموند آماده است تا با فروش اوبامیانگ با عثمان دمبله به سوی فصل جدید برود به صورتی که مدیر روزشی دورتموند رسما از ادامه همکاری او در این یم خبر داد.

 

 

بنابراین وضعیت دمبله نیز به مانند وراتی از دست مدیران بارسلونا به دلیل داشتن قراردادی بلند مدت خارج است و تنها باید به فکر تضمین جذب او در سال های آینده باشند.

 

3: جرارد دلوفئو (جزئیات)

 

جرارد بازیکن قرضی اورتون در میلان نیز قصد دارد تا در این تیم ایتالیایی باقی بماند که با درخواست فعال سازی بند بازخرید بارسلونا به باشگاه اورتون غافلگیر شد. در حالی که جرارد پاسخی به مدیران باشگاه بارسلونا برای بازگشت نمی داد، این اقدام بارسلونا خشم مدیر برنامه جرارد را برانگیخت که آبی اناری ها تنها تا انتهای این ماه برای بازگرداندن او فرصت داشتند.

 

 

بنابراین بارسلونا با پرداخت 12 میلیون یورو او را پس از بازی های قهرمانی یورو 2017 زیر 21 ساله ها به نیوکمپ باز می گرداند تا جرارد با والورده ملاقات کند.

 

4: جرمی متئو (جزئیات)

 

مدافع فرانسوی نا امید کننده بارسلونا در فصل 2016/17 در استانه انتقال رایگان به اسپورتینگ لیسبون قرار دارد و در حال طی شدن روند فسخ قراردادی است که یکسال دیگر زمان دارد.

 

 

5: آردا توران (جزئیات)

 

بارسلونا قصد دارد تا آردا توران را برای تامین بودجه به فوش برساند اما خروج او برای کسب درامد آسان نیست چون با تغییر مقررات مالیاتی در کشور چین باشگاه ها دیگر به مانند قبل قادر به جذب بازیکنان سرشناس نخواهند بود چون مجبور به پرداخت دو برابری دستمزد برای ان ها خواهند شد چون به همان میزان دستمزد باید مالیات بپردازند.

 

 

اما با این حال بارسلونا امیدوار است که علی رغم نرسیدن هیچ پیشنهادی برای توران او را با مبلغ مناسبی به فروش برساند که در وضعیت کنونی آرسنال به عنوان جدی ترین گزینه نام برده می شود که می تواند درجریان انتقال هکتور بلرین وارد معامله گردد.

 

6: آندره گومز (جزئیات)

 

دیگر اقدام بارسلونا رد سه پیشنهاد رسیده برای اندره گومز بوده که با رد شدن پیشنهاد جالب توجه 35 میلیون یوروی نشان می دهد که والورده برای گومز برنامه دارد

 

7: لوکاس لیما (جزئیات)

 

هافبک بازیساز برزیلی سانتوس با بارسلونا به توافق رسیده و او انتهای این ماه در فاصله 6 ماهه پایانی قراردادش با این باشگاه برزیلی پیش قراردادی را با بارسلونا به امضا خواهد رساند.

 

 

8: نلسون سمدو

 

درخصوص نلسون سمدو به نظر می رسد که این انتقال به هیچ وجه در اولویت مدیران بارسلونا نیست چون آبی اناری ها هنوز برای بلرین اقدامی نکرده اند. در تازه ترین گزارش اعلام شده است که بارسلونا تضمین حضور او را در صورت ناکامی در خرید بلرین دریافت کرده است.

 

نظرسنجی در اینجا 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.