پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ژاوی و وراتی؛ شباهت و تفاوت ها

کد خبر : 67342  |  زمان ارسال : جمعه 2 تیر 1396
چه کسی جانشین ژاوی می شود؟

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش مارکا، در شرایطی بارسلونا آماده به خدمت گرفتن مارکو وراتی بازیساز ایتالیایی است که پاریس سن ژرمن اجازه خروج به او نمی دهد اما ژاوی جدید آبی اناری ها در قیاس با نسخه اصلی چگونه است؟

 

پس از جدایی ژاوی از بارسلونا در سال 2015 هواداران به شدت نیاز به جایگزینی ایده آل برای او را حس می کنند که در حال حاضر وراتی نزدیک ترین شخص برای قبول این جایگاه و وظیفه سنگین است.

 

طبق اینفوگرافی ارائه شده، عمکرد وراتی در فصل 2016/17 با فصل 2013/14 ژاوی مقایسه شده است جایی که ژاوی 30 بازی در لالیگا و 10 دیدار در لیگ قهرمانان انجام داد و میزان دقایق بازی مشابهی با وراتی داشت.

 

وراتی با 2164 پاس صحیح در پاریس  با دو بازی کمتر کمتر از 300 پاس بااو اختلاف داشت چون ژاوی با 2406 پاس صحیح در لالیگا به نام خود ثبت کرده بود.  

 

 

از نظر میزان پاس اشتباه نیز مشخص است که وراتی با بیش از 100 پاس اشتباه نسبت به ژاوی قطعا از نظر کیفیت با مهندس بارسلونا فاصله دارد.

 

اما در بازپس گرفتن توپ وراتی بهتر کار می کند به صورتی که با 180 توپ ربایی از این منظر بهتر از زاوی عمل کرده است. همچنین از نظر میزان خطاها نیز مشخص است که وراتی از نظر دفاعی و دوئل ها بهتر از ژاوی است درحالی که کمی از نظر بازیسازی و پاس ها از او ضعیف تر اما نزدیک به اوست.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.