پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ویژه نقل و انتقالات: کریستین تیو به لالیگا باز می گردد !

کد خبر : 67361  |  زمان ارسال : شنبه 3 تیر 1396
به گفته اسپورت، رئال بتیس خواهان به خدمت گرفتن کریستین تیو، بازیکن قرضی بارسلونا در فیورنتینا، است.

اختصاصی بارسانیوز- به گزارش اسپورت، رئال بتیس خواهان به خدمت گرفتن کریستین تیو بازیکن بارسلونا می باشد که به طور قرضی در فیورنتینا بازی می کند. به همین منظور بارسلونا مبلغ 10 میلیون یورو را پیشنهاد داده است که به نظر نمی رسد رئال بتیس این مبلغ را بتواند پرداخت کند.

 

رئال بتیس می تواند  مقصد بعدی تیو باشد. تیم شهر سویل علاقه خود را به وینگر بارسلونا نشان داده است و به نظر می رسد مذاکرات پیچیده و طولانی باشد.

 

به دلیل بازگشت لورنس فرر به بتیس به عنوان مدیر ورزشی این تیم، انجام این انتقال محتمل است و به نظر می رسد تیو از این انتقال راضی است و تیو می تواند نقش کلیدی در تیم کویکه ستین داشته باشد.

 

اولین مانع در راه این انتقال، مبلغ پیشنهادی بلوگرانا است. تیم کاتالان به دلیل اینکه تیو با بارسلونا قرارداد دارد، مبلغ 10 میلیون یورو را پیشنهاد داده است. رئال بتیس نیز در تلاش است با مذاکرات مبلغ این انتقال را کاهش دهد.

 

تیو هم اکنون منتظر تصمیم ارنستو والورده برای حضور یا عدم حضور وی در تمرینات پیش فصل است که در 12 جولای آغاز می شود. فیورنتینا، تیمی که تیو 18 ماه است در آن به طور قرضی بازی می کرده است، نیز در تلاش است تا با بندی که در قرارداد تیو وجود دارد، قرارداد او را با مبلغ 8 میلیون یورو دائمی کند. 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.