پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

یک فصل دیگر برای بارسلونا بدون دفاع راست تخصصی ؟!

کد خبر : 67365  |  زمان ارسال : شنبه 3 تیر 1396
جای خالی دنی آلوز را کی پر می کند؟

اختصاصی بارسانیوز - با توجه به اخباری که اخیرا از سوی رسانه‌ها منتشر می‌شود به نظر می‌رسد کار بارسلونا برای جذب یک دفاع راست از میان هکتور بیرین و نلسون سمدو، پیچیده‌تر از چیزی است که تصور می‌شد و بارسلونا نیاز به گذراندن پروسه پیچیده ای دارد.

 

بارسلونا به یک دفاع راست نیاز دارد کسی که جای خالی دنی آلوز را بتواند پر کند و این دفاع راست طبق آنچه تاکنون گفته شده، از میان هکتور بیرین و نلسون سمدو خواهد بود. در واقع، بارسا همین حالا هم انتخابش را انجام داده و بیرین را به عنوان هدف نخست خود معرفی کرده و در صورتی که موفق به خرید بازیکن سابق خود نشود، به سراغ دفاع راست پرتغالی بنفیکا خواهد رفت که فصل گذشته نمایش‌های تحسین برانگیزی داشت.

 

اگرچه یک طرف قضیه بارسلوناست اما به نظر این مسئله تفاوتی در مذاکرات ایجاد نکرده است. بنا به گزارش کادنا سر، آرسنال رسما به بیرین و بارسا اعلام کرده که قصد فروش دفاع راست جوانش را ندارد و تنها در صورتی حاضر به مذاکره می‌شود که خود بازیکن رسما درخواست خروج بدهد. بیرین هم که دوست دارد خودش به بارسلونا برگردد، به شدت به آرسنال احساس دین می‌کند و به خوبی از اهمیت اعتمادی که روزی ونگر به او کرد، باخبر است و به همین دلیل هم دوست ندارد جنجالی پیرامون او در باشگاه به وجود بیاید.

 

گزینه دوم هم فرق زیادی ندارد. امروز روزنامه‌های پرتغالی گزارش دادند که سمدو از همیشه از بارسا دورتر شده چون بنفیکا به هیچ عنوان حاضر نیست از رقم 50 میلیون یورویی که از همان ابتدا روی بازیکنش گذاشته، کوتاه بیاید و این در حالی است که نه بارسا و نه منچستریونایتد برنامه‌ای تا این لحظه برای پرداخت چنین مبلغی برای این دفاع راست 23 ساله ندارند.

 

تا 31 آگوست هزار و یک اتفاق در نقل و انتقالات می‌تواند رخ بدهد اما آنچه تا امروز از شواهد پیداست، پیچیدگی بالای جذب دفاع راست است و این احتمال حالا کاملا محتمل است که بارسا مانند فصل پیش، جایگزینی تخصصی برای دنی آلوز به خدمت نگیرد!

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.