پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ویژه: پیغام باشگاه به هواداران برای وراتی !

کد خبر : 67384  |  زمان ارسال : یکشنبه 4 تیر 1396
باشگاه به هواداران امید داد.

اختصاصی بارسانیوز – پس از اتفاقات روز گذشته درخصوص مارکو وراتی که ابتدا با منتشر شدن مصاحبه ای از مارکو با گاتزتا آغاز و سپس با واکنش اینستاگرامی و تماس وراتی با موندو تکذیب شد و درنهایت مجددا با واکنش اینستاگرامی مارکو همراه بود، موندو با پیگیری نمودن این ماجرا از امید خبر داد.

 

طبق گزارش روزنامه موندو دیپورتیوو، آن ها از باشگاه اطلاع یافته اند که:

 مارکو وراتی اولویت اصلی آن ها برای خرید در پست هافبک است و مذاکراتشان برای جذب مارکو و تلاش برای گرفتن اجازه خروج او در بارسلونا همچنان ادامه دارد و تلاش نقل و انتقالاتی حال حاضر باشگاه روی مارکو وراتی در حال پیشروی است.

 

با این حال باشگاه به خوبی از دشواری جذب مارکو آگاهی دارد علی رغم اینکه وراتی شخصا به اندازه کافی در شبکه های اجتماعی و رسانه ها علاقه خود را به بارسلونا اثبات کرده است و تنها مشکل ناصر الخلیفی است که قصد فروش او را ندارد. او در حال حاضر پیشنهاد دستمزد 12 میلیون یورویی برای تمدید دارد و همچنین هشدار داده اند که قیمت او را 100 میلیون یورو می باشد.

 

بنابراین اینگونه به نظر می رسد که مارکو پس از در دست گرفتن روزنامه موندو منقش به تصویر خود و تکذیبیه روز گذشته درخصوص شرط ماندن در پاریس، کاملا برای جنگ با ناصر الخلیف برای پوشیدن پیراهن بارسلونا اماده است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.