پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ویژه: روزنامه مادریدی جایگزین وراتی را مشخص کرد!

کد خبر : 67388  |  زمان ارسال : یکشنبه 4 تیر 1396
روزنامه آ اس مادرید، به بررسی جایگزین وراتی در صورت عدم انتقال وی به بارسلونا پرداخته است.

اختصاصی بارسانیوز- به گزارش آ اس، سائول نیگوئز، هافبک اتلتیکو مادرید، گزینه جدید بارسلونا برای تقویت خط هافبک در صورت عدم انتقال مارکو وراتی است. او در دو فصل گذشته مد نظر بلوگرانا بوده است و رابرت فرناندز، برای مشاهده بازی های وی، به تماشای بازی های نیمه نهایی یورو زیر 21 سال رفته است. فرناندز سبک نیگس را دوست دارد و معتقد است در صورت پیوستن وی به بارسلونا، به سرعت با سبک تیم کاتالان تطبیق خواهد یافت.

 

مدیریت بارسلونا می داند که مذاکرات پیوستن سائول به بارسا طولانی و پیچیده خواهد بود به خصوص که اتلتیکو توسط فیفا از نقل و انتقالات محروم است. با این حال سائول گزینه نسبتا خوبی برای تقویت خط میانی بارسلونا در صورت عدم آمدن وراتی به نیوکمپ است.

 

مربیان بارسلونا در فصل گذشته، به مدت طولانی بازی های او در تمامی رقابت ها برای اتلتیکو مادرید را زیر نظر داشتند و نتیجه گرفتند که بهترین گزینه ترکیب بازیکنان فعلی با بازیکنان جوان تر است. به همین منظور سال گذشته تیم کاتالان  دینیه، اومتیتی، آلکاسر،آندره گومز و دنیس سوآرز را جذب کرد که دنیس هم تیمی سائول در تیم زیر 21 سال اسپانیا است.

 

رابرت فرناندز نیز برای مشاهده بازی سائول نیگس به تماشای بازی نیمه نهایی اسپانیا با ایتالیا در یورور زیر 21 سال به لهستان سفر خواهد کرد.

 

براساس اطلاعاتی که منتشر شده است، مدیران اجرایی باشگاه در این هفته با خورخه مندس، ایجنت سائول، ملاقات کردند و او مبلغ نهایی را 80 میلیون یورو اعلام کرد.

 

سائول نیگس بازیکنی خوش تکنیک، جنگنده و بسیار پرتلاش و بسیار فیزیکی است و یکی بازیکن تمام کننده خوب به شمار می آید. او با وجود این که یک هافبک است، در فصل گذشته در تمامی رقابت ها 22 گل به ثمر رساند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.