پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بیان حقایقی عجیب در مورد رونالدینیو و بکهام از زبان لاپورتا !

کد خبر : 67395  |  زمان ارسال : یکشنبه 4 تیر 1396

اختصاصی بارسانیوز - رئیس سابق باشگاه بارسلونا، خوان لاپورتا اعلام کرد بارسلونا پس از شکست در جذب دیوید بکام در سال 2003، به دنبال رونالدینیو رفت. لاپورتا قول داده بود اگر رئیس باشگاه بارسلونا شود، بکام را به بارسلونا می‌آورد.

 

به نقل از ManchesterEveningNews با وجود تلاش‌های لاپورتا، قلب دوید بکهام با رئال مادرید بود و او شانس پیوستن به بارسلونا را در آن سال رد کرد. پس از این بارسلونا تمام تلاش خود را برای به خدمت گیری رونالدینیو که در آن زمان در پاری سن ژرمن بازی می‌کرد انجام داد و توانست منچستریونایتد را در رقابت برای جذب او شکست دهد.

 

فرگوسن و منچستریونایتد در آن زمان به دنبال خرید رونالدینیو بودند، اما با شکست بارسلونا در خرید بکام، کاتالان ها تلاش بیشتری برای جذب رونالدینیو کردند.

 

لاپورتا به Marca گفت:

 

ماجرا در مورد خرید رونالدینیو، آنری و بکام بود. منچستریونایتد به ما گفته بود که اگر انتخابات ریاست بارسلونا  را برنده شویم آن‌ها بکام را به ما خواهند فروخت. آن‌ها از ما استفاده کردند و در آخر بکام به رئال مادرید پیوست. ما در فرودگاهی در لندن دیدار کردیم و سندی را امضا کردیم که در آن ذکر شده بود اگر  با مدیر برنامه‌های او به توافق برسیم آن‌ها بکام را به  ما خواهند فروخت. با این حال، این اتفاق رخ نداد و به توافق نرسیدیم. به شهر نیس فرانسه رفتیم و او گفت در این مورد فکر خواهد کرد. ما از صبر کردن برای جواب آن‌ها خسته شدیم و به جای آن به سراغ رونالدینیو رفتیم و با او قرارداد امضا کردیم.

 

رونالدینیو به یکی از بزرگ‌ترین ستاره‌های نسل خود تبدیل شد و توانست دوبار لالیگا و یک بار لیگ قهرمانان را با بارسلونا فتح کند و در آن سال منچستریونایتد به سراغ کریستیانو رونالدو رفت و او را به خدمت گرفت.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.