پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

جرارد دلوفئو اولین خرید تابستان 2017 بارسلونا !

کد خبر : 67414  |  زمان ارسال : دوشنبه 5 تیر 1396
12 میلیون یورو از بودجه کم شد.

اختصاصی بارسانیوز – موندو دیپورتیوو اعلام کرد که جمعه آخرین مهلت بارسلونا برای بازگرداندن جرارد دلوفئو بازیکن قرضی اورتون در تیم میلان است که از این رو بارسلونا 12میلیون یورو از بودجه نقل و انتقالاتی خود را خرج بازگرداندن جرارد می کند.

 

جرارد که دو فصل قبل با 6 میلیون یورو راهی اورتون شده بود در قراردادش دو مهلت بازخرید وجود داشت که هم اکنون از دومین مهلت تنها چند روز یعنی جمعه 30 ژوئن فرصت باقیست و بارسلونا او را به عنوان گزینه ای جذاب هم برای اضافه شدن به تیم والورده و هم شرایط اقتصادی خوب برای فروش به نیوکمپ باز می گرداند و بدین ترتیب جرارد دلوفئو اولین خرید تابستان 2017 بارسلونا می باشد.

 

انتقال 6 ماهه قرضی جرارد به میلان باعث شد تا دوران کابوس وار او در اورتون نیز خاتمه یابد تا جایی که به تیم ملی اسپانیا دعوت شود و از این رو بارسلونا درنظر دارد تا او را برای کمک به MSN در خط حمله دراختیار والورده درجهت بررسی قرار دهد.

 

 

طبق گزارش، جرارد دلوفئو و مدیر برنامه اش تمایل دارند تا در میلان باقی بمانند جایی که جرارد در طی 6 ماهه اول سال 2017 روند رو به رشدی را تجربه کرد درحالی که در تیم والورده احتمالا نیمکت نشین خواهد بود در حالی که در میلان بازیکنی کلیدی محسوب می شود.

 

جرارد که در حال حاضر در یورو زیر 21 ساله ها حضور دارد تا قبل از اتمام این تورنومنت قادر به صحبت با والورده نخواهد بود اما نتیجه گیری نهایی به پس از بازی های پیش فصل و تست او توسط ارنستو صورت خواهد گرفت.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.