پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نقل و انتقالات؛ ساندرو منفور می شود ؟

کد خبر : 67425  |  زمان ارسال : دوشنبه 5 تیر 1396
رامیرز رئالی می شود ؟

اختصاصی بارسانیوز - باشگاه رئال مادرید که به احتمال فراوان طی روزهای آتی شاهد جدایی آلوارو موراتا و پیوستن او به منچستریونایتد خواهد بود، برای جایگزینی این بازیکن شرایط جذب ساندرو رامیرز، مهاجم مالاگا را بررسی می‌کند.

 

ساندرو رامیرز از پرورش یافتگان لاماسیاست. او که دو فصل زیر نظر انریکه در تیم اول کاتالان‌ها نیز بازی کرد، تابستان سال قبل با انتقالی رایگان به مالاگا منتقل شد و به خوبی کیفیتش را به نمایش گذاشت.

 

ساندرو در فصلی که گذشت 14 گل زد و 5 پاس گل نیز داد تا با توجه به بند آزادسازی بسیار پایینش که 6 میلیون یورو است حالا تیم‌های زیادی را خواهان به خدمت گیری خود ببیند.

 

از جمله این تیم‌ها اتلتیکو مادرید بود که خود ساندرو نیز مایل به پیوستن به آن بود اما محرومیت اتلتیکو مادرید از نقل و انتقالات تابستانی از یک طرف و احتمال تمدید قرارداد فرناندو تورس از سوی دیگر، روخی بلانکوس را از میان گزینه‌ها خارج کرد. دومین گزینه، اورتون بود که گفته می‌شود ساندرو فاصله چندانی با پیوستن به این تیم ندارد و تست‌های پزشکی تافی‌ها را نیز پست سر گذاشته است. گرچه شایعاتی مبنی بر وجود اختلافاتی میان طرفین بر سر دستمزد وجود دارد و به همین دلیل هم تاکنون خبر پیوستن او رسما اعلام نشده است.

 

مارکا اما امروز گزارش داد که رئال مادرید که به احتمال فراوان موراتا را در این تابستان از دست خواهد داد، در پی به خدمت گرفتن جانشینی مناسب برای اوست و در این راه، ساندرو رامیرز را نیز در جمع گزینه‌های خود می‌بیند. ساندرو که در حال حاضر در اردوی تیم ملی زیر 21 سال اسپانیا حضور دارد و فردا در مرحله نیمه نهایی یورو 2017 به مصاف ایتالیا خواهد رفت.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.