پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پیغام شوکه کننده بارسلونا برای بلرین !

کد خبر : 67435  |  زمان ارسال : سه شنبه 6 تیر 1396
هکتور چه می کند؟

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش نسخه امروز روزنامه موندو دیپورتیوو، بارسلونا قصد ندارد که خرید هکتور بلرین را به تاخیر بیاندازد و از این رو مهلتی به مدافع آرسنال داده است.

 

طبق گزارش، شواهد این گونه بیان می کنند که هم بارسلونا به جذب بلرین علاقه مند است و هکتور قصد دارد تا پیراهن بارسلونا را برتن کند و در حقیقت کسانی که هکتور را می شنساند می گویند که او دیوانه وار منتظر بازگشت به نیوکمپ است اما اگر خودش تلاشی نکند شانسی برای این رویا نخواهد داشت.

 

طبق گزارش روزنامه موندو، هکتور باید خودش مسیر خود را به نیوکمپ بازکند وگرنه شانسی نخواهد داشت:

بارسلونا قصد دارد تا 10 روز آینده تکلیف این انتقال را مشخص کند به صورتی که مدیران بارسلونا انتظار دارند باتوجه به اینکه او نیز قراردادی بلند مدت با آرسنال دارد مسیری چون مارکو وراتی را با اعلام درخواست جدایی درپیش بگیرد تا بتوانند برای جذب او وارد عمل شوند و در صورتی که هکتور این کار را انجام ندهد پس از آن بلرین را به عنوان گزینه اصلی دفاع راست کنار خواهند گذاشت.

 

طبق گزارش، هکتور اگرچه علاقه اش به بارسلونا را انکار نکرده اما به وضوح آن را بیان نکرده است تا باشگاه آرسنال از تصمیم او برای جدایی مطلع گردد چیزی که باعث شده تا مدیران بارسلونا تکلیف خودشان را برای جذب او ندانند به صورتی که:

باشگاه بارسلونا علاقه خود را برای بلرین اعلام کرده اما به دلیل تحت قرارداد بودن او، باشگاه ارسنال به کلی وارد مذاکره نمی شود.

 

اما هکتور هم اکنون در یورو زیر 21 ساله ها حضور دارد و تمام تمرکز خود را روی این بازی ها گذاشته است ولی انتظار می رود که هکتور نیز باید به مانند مارکو شخصا برای این انتقال بجنگد.

 

نظرسنجی هکتور بلرین و جانشینان در اینجا

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.