پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گزینه های روی میز رابرت؛ تهدید بلرین !

کد خبر : 67438  |  زمان ارسال : سه شنبه 6 تیر 1396
بارسا معطل بلرین نمی شود.

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش موندو دیپورتیوو، رابرت فرناندز مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا پیرو مهلت 10 روزه به هکتور بلرین گزینه هایی دراختیار دارد که در صورت اقدام نکردن هکتور با آن ها وارد مذاکره خواهد شد.

 

طبق گزارش منتشر شده، ژائو کانسلو، نلسون سمدو، اودریوزولا و سدریک سوارز مدافعانی هستند که رابرت آن ها را زیرنظر دارد و در صورتی که تکلیف بلرین در طی 10 روز آینده مشخص نگردد رابرت برای خرید سایر گزینه هایش اقدام خواهد کرد.

 

بارسلونا در کنار قراردادن هکتور بلرین در صدر لیست بازیکنان مورد علاقه خود برای دفاع راست، هدفش برای جذب نلسون سمدو را پنهان نکرده به صورتی که از اطمینان و اعتماد به نفس مدیران بارسلونا برای جایگزینی نلسون سمدو در صورت ناکامی در خرید بلرین خبر رسیده است.

 

طبق گزارش موندو:

ضرب العجل 10 روزه بارسلونا به بلرین بابت ملاقات خورخه مندس مدیر برنامه نلسون در هفته گذشته با مدیران باشگاه بارسلونا بوده است تا باتوجه به علاقه ژوزه مورینیو به نلسون تکلیف او را مشخص کنند.

 

همچنین ژائو کانسلو مدافع 23 ساله والنسیا و سدریک سوارز 25 ساله ساوتهمپتون نیز دیگر گزینه جایگزینی بلرین در بارسلونا می باشند که در کنار آن ها آلوارو اودریوزولای 21 ساله از رئال سوسیه داد نیز قرار دارد که به عنوان تعویضی بلرین در یورو زیر 21 ساله ها در تیم ملی اسپانیا حضور دارد.

 

تا لود شدن نظرسنجی منتظر بمانید

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.