پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نیمار؛ نقشه شوم سانتوس برای بارسلونا !

کد خبر : 67442  |  زمان ارسال : سه شنبه 6 تیر 1396
بارسلونا و حس انتقام

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش اسپورت، باشگاه سانتوس برزیل بابت مذاکره غیر قانونی بارسلونا با لوکاس لیما شکایت خود را به فیفا ارسال خواهد کرد.

 

طبق گزارش منتشر شده، رابطه بسیار بد باشگاه بارسلونا با سانتوس بر سر انتقال نیمار باعث شده تا این باشگاه برزیلی به این دلیل که آبی اناری ها به صورت غیر قانونی قبل از زمان رسیدن به 6 ماهه پایانی قرارداد لوکاس لیما با او بدون اجازه آن ها وارد مذاکره شده اند در فکر شکایت از بارسلونا باشد.

 

طبق ادعای باشگاه سانتوس بارسلونا در این مورد نقض قوانین سابقه دار است چون بر سر جذب نیمار نیز چنین اتفاقی رخ داد و سانتوس معتقد است که چنین توافقی نیز بین بارسلونا و لوکاس لیما قبل از 1 جولای شکل گرفته و این باشگاه قصد دارد تا انتقام نیمار را از بارسلونا بگیرد.

 

درگیری های سانتوس و بارسلونا

 

در سال 2015 نیز سانتوس باشگاه بارسلونا را بابت عدم دریافت بندی در قرارداد فروش نیمار محکوم و به فیفا شکایت کرد چون ادعای دریافت 2 میلیون یورو بابت حضور نیمار در جمع سه نفر نهایی کاندیداهای توپ طلا را کرده بود که بارسلونا آن را نپذیرفت.

 

اما در آگوست 2016 این بار بارسلونا به سانتوس بابت گابیگل شکایت کرد که معتقد بودند سانتوس به صورت غیر قانونی او را به اینتر میلان فروختند درحالی که بارسلونا در خرید او اولویت داشت. 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.