پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

حمله ای جدید به ناصر الخلیفی برای وراتی !

کد خبر : 67447  |  زمان ارسال : سه شنبه 6 تیر 1396
همه در حال آماده کردن ناصر برای اتفاق بد

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش موندو دیپورتیوو، پس از توصیه و اعتراف فرانس فوتبال به ناصر الخلیفی برای فروش مارکو وراتی، منبع دیگری نیز همین پیشنهاد را به رئیس پی اس جی کرد.

 

روزنامه Le Parisien فرانسه در نسخه امروز خود در اقدامی مشابه با نسخه دیروز و امروز فرانس فوتبال، به پی اس جی و شخص ناصر الخلیفی توصیه کرد که درآمد بالای حاصل از فروش مارکو وراتی در این تابستان را برای تقویت تیم توسط اونای امری از دست ندهد چون راهی جز قبول اجازه خروج نخواهند داشت.

 

در گزارش این روزنامه فرانسوی آمده است:

مارکو وراتی پیام های واضح و مشخصی را برای بیان درخواست خروج خود از پاریس ارسال کرده است و بارسلونا را به عنوان پروژه بزرگ و بلند پروازانه اش برای قهرمانی در لیگ قهرمانان درنظر گرفته است. هدف مارکو وراتی روشن است ولی پاریس قصد ندارد مهم ترین بازیکن تیمش را از دست بدهد.

 

اما فروش وراتی، احتمالا با هزینه بالایی از سوی بارسلونا همراه خواهد بود که باعث می شود اونای امری بتواند با پول حاصل از فروش آن به تقویت پست های مختلف تیم خود بپردازد.

اونای امری به دنبال دوناروما دروازبان میلان، رافائل گوئریرو، فابیانو و امباپه است که این چهار خرید نیازمند هزینه 230 میلیون یورویی می باشد که 100 میلیون از آن می تواند از راه فروش وراتی تامین گردد.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.