پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ویژه: برنامه بارسلونا برای خرید سائول نیگوئز !

کد خبر : 67462  |  زمان ارسال : چهارشنبه 7 تیر 1396
بندی که بودجه ندارد

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش اسپورت، منبع مادریدی As پس از ادعای خود درخصوص علاقه بارسلونا برای جذب سائول نیگوئز به بررسی جزئیات بیشتری پرداخت.

 

طبق گزارش منتشر شده، روند مذاکرات بارسلونا و اتلتیکو مادرید برای سائول نیگوئز که شب گذشته برای تیم زیر 21 ساله های اسپانیا در یورو هت تریک کرد مثبت بوده اما قیمت بالای او باعث شده تا اولویت خرید باشگاه بارسلونا نباشد.

 

طبق گزارش منتشر شده:

باشگاه بارسلونا می توانست سال گذشته سائول نیگوئز را از اتلتیکو مادرید به خدمت بگیرد و در تابستان امسال نیز درحال بررسی مجدد خرید او می باشند اما گام مهمی برای خرید او برداشته نشده است.

 

رابرت فرناندز چندین مرتبه با نمایندگان سائول دیدار داشته و بارسلونا می خواهد که وضعیت فعلی در دسترس بودن سائول برایشان همچنان باقی بماند که در زمان فروش داوید ویا به اتلتیکو مادرید بندی را برای خرید او قرار دادند و درنهایت این هافبک قرارداد خود را با اتلتیکو مادرید تمدید کرد.

 

در حال حاضر مبلغ آزاد سازی سائول 80 میلیون یورو است که بارسلونا بندی برای اولویت در خرید او دارد ولی این مبلغ باعث شده تا مدیران باشگاه سائول را با چنین مبلغ عظیمی در اولویت خرید خود قرار ندهند.

 

اولویت در خرید سائول نیگوئز ارتباطی با کاهش یافتن مبلغ بند آزاد سازی و جذب او نداردف بندی که امکان دارد در ژانویه 2018 به 100 میلیون یورو نیز افزایش یابد.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.