پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

تکان دهنده؛ فاش شدن علت خروج اریک گارسیا !

کد خبر : 67471  |  زمان ارسال : چهارشنبه 7 تیر 1396
یک جای کار می لنگد.

اختصاصی بارسانیوز – پس از خروج اریک گارسیا و دیگر استعداد های لاماسیا در چند روز اخیر گزارشی تکان دهنده توسط اسپورت نشان می دهد که بارسلونا باید هر چه سریع تر در زمینه مدیریت آکادمی خود تجدیدنظر کند.

 

طبق گزارش منتشر شده، جوزپ ماریا بارتومئو تلاش کرد تا جلوی خروج اریک گارسیا و پیوستن او به منچستر سیتی را بگیرد اما موفق به انجام این کار نشد

 

اما چرا؟

 

پس از خروج جوردی امبولا، اریک گارسیا و هم اکنون متئو موری و شاید در آینده ای نزدیک لی سونگ وو، نگرانی در مورد وضعیت لاماسیا شدت یافته چون معضل اصلی در تمامی این جدایی ها تصمیم شخصی خود بازیکن ها برای جدایی بوده است.

 

با اطلاع یافتن از تصمیم اریک گارسیا برای جدایی، برخی مدیران باشگاه پیشنهاد کردند که بارتومئو باید سعی کند تا مانع خروج اریک گارسیا گردد ولی بارتومئو با تاخیر در وارد شدن به این قضیه چند روز قبل جلسه ای را برگزار کرد ولی دیر شده بد و پاسخ اریک گارسیا نیز تغییر نمی کرد چون او پیش ازاین تصمیم خود را گرفته بود. در واقع دیگر برای این کار خیلی دیر شده بود.

 

هم اکنون تنها راه چاره بارسلونا این است که با افزایش بند آزاد سازی بازیکنان حاضر در لاماسیا، شرایطی را به همراه والورده به وجود آورد تا امید دراین آکادمی نا امید بالا برود. 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.