پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

از این سهل انگاری ضربه خواهیم خورد !

کد خبر : 67499  |  زمان ارسال : پنجشنبه 8 تیر 1396
دفاع وسط فراموش شده است؟

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش موندو دیپورتیوو، شک و تردید هایی درخصوص دفاع میانی وجود دارد و آیا در حال حاضر هیچ نگرانی ای وجود ندارد؟

 

پس از ناکام ماندن بارسلونا در جذب تئو هرناندز، در حال حاضر ماسکرانوی رهایی یافته از مصدومیت به همراه اومتیتی و جرارد پیکه حضور دارند. این در شرایطی است که مارلون سانتوس تنها با دو بازی رسمی و توماس ورمالن بدون تیم نیز در دسترس هستند اما باید به این 5 نفر برای قلب خط دفاعی بسنده کرد؟

 

بارسلونا در حال حاضر روی دو خرید اصلی خود دردفاع راست برای بازگرداندن هکتور بلرین و جذب یک هافبک به نام مارکو وراتی متمرکز شده است که در کنار پرداخت بند بازخرید جرارد دلوفئو می توان گفت که این سه خرید شاید تمام برنامه بارسلونا در این تابستان در کنار جذب لوکاس لیما باشد.

 

ولی با این حال موقعیت دفاع میانی کمی دلهره آور است چون باتوجه به فصل پر فشاری که در سال منتهی به جام جهانینیز درپیش خواهد بود درصورت مصدومیت اومتیتی و پیکه و ماسکرانوی پا به سن گذاشته اوضاع کمی در کنار مارلون کم تجربه شک برانگیز است جایی که بارسلونایی لوئیز انریکه به اندازه کافی در فصل گذشته از آن ضربه خورد.

 

دریافت گل های فراوان در پاریس و تورین و فصل سپری شده نشان می دهد که تنها اضافه شدن هکتور بلرین شاید نتواند به این معضل کمکی کند هرچند که در دو پست دفاع چپ و راست با وجود داشتن جوردی آلبا، دینیه، الیکس ویدال و روبرتو با احتساب ورود هکتور بلرین مشکلی احساس نمی شود.

 

به هر حال در حاضر ماسکرانوی 33 ساله با آسیب دیدگی از ناحیه زانو، ورمالن همیشه مصدوم که دیروز اسپورت خبر از احتمال حضور او به عنوان مدافع چهارم داد و مارلون کم تجربه تنها بازیکنان موجود فعلی برای جانشینی اومتیتی و پیکه هستند. 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.