پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بهترین خاطره آبیدال در بارسلونا از زبان خودش !

کد خبر : 67503  |  زمان ارسال : پنجشنبه 8 تیر 1396
بهترین خاطره آبیدال در بارسلونا

اختصاصی طرفداری - روز پنجشنبه 29 ژوئن، دهمین سالگرد آمدن اریک آبیدال به بارسلونا است. ستاره سابق تیم ملی فرانسه که دو بار به همراه آبی اناری ها قهرمان اروپا شد، می گوید زیباترین خاطره اش از شش سال حضور در نیو کمپ بالا بردن جام قهرمانی لالیگا به همراه تیتو ویلانوا بوده است.

 

به گزارش مارکا، سفیر بارسلونا در صحبت با وب سایت رسمی باشگاه بارسلونا درباره بهترین خاطرات خود از دوران حضورش در بارسلونا گفت:

 

بهترین خاطره ام مربوط به زمانی است که به همراه تیتو جام قهرمانی لالیگا 13-2012 را بالای سر بردیم. همچنین در آخرین بازی ام برای باشگاه توانستم پسرعمویم که بخشی از کبد خود را به آبیدال اهدا کرده بود را به درون زمین بیاورم و او از طرف هواداران تشویق شد که شایستگی اش را داشت. خیلی ها او را تشویق کردند و فکر می کنم این نمایانگر ارزش های بارسلونا است.

 

آبیدال همچنین در سال 2011 نیز جام قهرمانی اروپا را به همراه کارلس پویول بالای سر برد. وی درباره آن خاطره می گوید:

 

پویول به من گفت بازوبند را به بازو ببندم چون شایسته اش هستم. او گفت که با سرمربی و بازیکنان تیم صحبت کرده و همه موفقت کرده اند. به او گفتم این کار را نکند اما او قانعم کرد. یادم می آید جام را بالا بردم و در یک حباب بودم.

 

وی که در آن زمان با سرطان دست و پنجه نرم می کرد، درباره ادامه روند درمان خود و مبارزه با این بیماری گفت:

 

وقتی بیمار شدم به هم تیمی هایم گفتم نگران نباشند. آنها باید کارشان را انجام می دادند و من پیش از پایان فصل به تیم برمی گشتم. پس از ترک بارسلونا همسرم می خواست بازنشسته شوم اما حالا می فهمد که می توانستم یکی دو سال دیگر بازی کنم.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.