پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بهترین بازیکن تاریخ فوتبال از نگاه ساندرو؛ مسی یا رونالدو؟

کد خبر : 67509  |  زمان ارسال : پنجشنبه 8 تیر 1396
ساندرو مسی را بهترین می داند.

اختصاصی بارسانیوز - ساندرو رامیرز، مهاجم جوان و اسپانیایی مالاگا  که یکی از محصولات آکادمی بارسلونا، لاماسیاست، پس از دو فصل حضور در تیم اول این باشگاه و عملکردی نسبتا خوب به مالاگا رفت تا ارزش‌هایش را بیش از پیش ثابت کند.

 

او با زدن 14 گل، یکی از بهترین گلزنان فصل گذشته لالیگا اسپانیا بود و حالا مشتریان زیادی را نیز به دنبال خود می‌بیند. از اتلتیکو مادرید و اورتون گرفته تا تیم هایی همچون رئال مادرید که به تازگی حتی از توافقش با ساندرو نیز گفته می‌شود.

 

به گزارش موندو دیپورتیوو، دقیقا یک روز پس از لینک شدن به رئال مادرید و در حالی که در اردوی تیم ملی اسپانیا حضور دارد تا در فینال یورو زیر 21 سال 2017 مقابل آلمان به میدان برود، به تمجید از اعجوبه آرژانتینی پرداخت و گفت:

 

من شخصا با توجه به سبک فوتبال خودم، خیلی داوید ویا را دنبال می‌کردم و عاشق بازی‌ هایش بودم. به خاطر سبک گلزنی و حرکات با توپ و بدون توپ. اما مسی بحثش جداست. او برای من بهترین بازیکن دنیا و تاریخ فوتبال است. او بازیکنی است که در هر بازی تفاوت‌ها را رقم می‌زند.

 

میشل سرمربی مالاگا؟

او اعتماد زیادی به من داشته است. چیزی که برای من به عنوان یک فوتبالیست خیلی مهم است. در بسیاری از اوقات از من حمایت کرده؛ مرا بازیکن مهمی در تیم می‌داند و آزادی عمل زیادی در زمین بازی به من داده تا راحت‌ تر فوتبالم را بازی کنم.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.