پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نقل و انتقالات : امشب آخرین شانس بارسلونا برای خرید مهاجم جوان !

کد خبر : 67538  |  زمان ارسال : جمعه 9 تیر 1396
به گفته روزنامه آ اس، بارسلونا برای خرید مخاجم جوان مد نظر خود فقط امشب را فرصت دارد.

اختصاصی بارسانیوز- به گزارش آ اس، بارسلونا فقط امروز را فرصت دارد تا جرارد دلوفئو را با مبلغ 12 میلیون یورو از میلان به خدمت بگیرد و این بازیکن سابق لاماسیا را به نیوکمپ برگرداند. تیم های یوونتوس و رم نیز به دنبال این بازیکن جوان هستند.

 

دلوفئو امروز می تواند به عنوان اولین خرید بارسلونا برای فصل بعد لقب بگیرد و باشگاه نیز تا پایان امروز فرصت دارد تا او را با بند بازگردانی 12 میلیون یورویی او را از اورتون، که بلوگرانا جرارد را به آن ها قرض داده است، به نیوکمپ برگرداند. باشگاه نیز میتواند به طور یک طرفه قرارداد قبلی را باطل و قرارداد جدید با وی منعقد کند.

 

با توجه به اینکه ارنستو والورده به سیستم 1-2-3-4 علاقه دارد، در خرید دلوفو تردید هایی وجود دارد وبا توجه به علاقه میلان به وی، احتمال آنکه او در میلان باقی بماند زیاد است به طوری که او در نیم فصلی که در میلان حضور داشت در 17 بازی به میدان رفت و موفق به زدن 4 گل شد.

 

جرارد دلوفئو

 

جرارد دلوفئو در تیم ملی زیر 21 ساله های اسپانیا حضور دارد و امشب باید در فینال رقابت های زیر 21 ساله های اروپا مقابل آلمان به میدان برود. او در طول این رقابت ها نتوانسته است آن طور که انتظار می رفت بدرخشد با این حال نقش کلیدی را در تیم آلبرت سلادس (سرمربی اسپانیا) ایفا کرده است.

 

سال بعد بسیار برای وی مهم است زیرا این سال منتهی به جام جهانی می شود و او نیز می خواهد تا با درخشش خود به تیم ملی اسپانیا دعوت شود و آمدن او به بارسلونا، انتخاب خوبی برای وی به شمار نمی آید زیرا در میلان فرصت بازی برای او بیشتر از بارسلونا (با توجه به حضور مثلث MSN) است.

 

رابرت فرناندز، مدیر ورزشی بارسلونا، امشب برای تماشای بازی فینال زیر 21 ساله های اروپا به لهستان خواهد رفت شرایط بازگردانی دلوفئو را بررسی کند و او فقط امشب را فرصت دارد تا جرارد را بازگرداند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.