پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ویژه : برنامه مسی بعد از ازدواج چه خواهد بود؟

کد خبر : 67602  |  زمان ارسال : شنبه 10 تیر 1396
لئو مسی به بارسلونا باز خواهد گشت

اختصاصی بارسا نیوز - مراسم ازدواج لئو مسی و آنتوئلا بدون هیچ مشکلی دیشب برگزار شد و حالا این دو رسما ازدواج کرده اند. سایت اسپورت از برنامه بعدی لئو مسی پرده برداشته است 

 

طبق گزارش اسپورت تنها 24 ساعت بعد از ازدواج مسی و آنتوئلا , آن ها همراه با متئو و تیاگو یک هواپیما برای بازگشت خواهند گرفت و بدین ترتیب آن ها یک شنبه در بارسلونا خواهند بود. چند روز گذشته مسی و آنتوئلا شدیدا  درگیر جزیات عروسی خود بودند و حالا میخواهند با بازگشت در خانه کمی آرامش داشته باشند. آن ها زمان زیادی درباره فکر کردن برای تعطیلات تابستانی خود ندارند چرا که اگر چیزی تغییر نکند مسی همراه با هم تیمی های خود باید 12 جولای در تمرینات بارسلونا حضور داشته باشند.

این تابستان برای بسیاری از بازیکنان بارسلونا به نحوی غیر طبیعی بود چرا که هر سال بعد از رقابت های باشگاهی جام جهانی یا یورو یا کوپا آمریکا وجود دارد اما امسال تنها جام کنفدراسیون ها و یورو زیر 21 سال انجام شد . آندره گومز و دنیس سوارز و دلوفئو به دلیل حضور در این رقابت ها بعدا به تمرینات باز خواهند گشت اما بقیه باید در 12 جولای برای گذراندن تست های پزشکی باشگاه حاضر باشند.

 

بعد از شروع تمرینات انتظار ها برای هواداران بارسلونا پایان می یابد و با توجه به گزارش های اسپورت لئو مسی در تاریخ 15 جولای قرار داد خود با بارسلونا را تمدید خواهد کرد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.