پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نیمار: راز موفقیت من این است !

کد خبر : 67663  |  زمان ارسال : دوشنبه 12 تیر 1396
پولی برای خرید کفش نداشتم !

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش اسپورت، نیمار جونیور از راز موفقیت دوران حرفه ای خود پرده برداشت و معتقد است که فوتبال ثمره اش از چیزی جز لذت بردن از بازی حاصل نخواهد شد.

 

نیمار جونیور در یک برنامه درخصوص نگرش صحیح نسبت به زندگی حرفه ای فوتبالی گفت:

شما باید روی فوتبال خود تمرکز کنید، روی تمرینی خوب نه اینکه از فوتبال منحرف شوید و از همه مهمتر اینکه باید چه درون زمین و چه خارج از زمین خوشحال باشید. دنیا برای شاد بودن برایمان ساخته شده است. چیزهایی است که باید بیشترین بهره را از آن ببرید و باید واردش شوید و از آن لذت ببرید. باید سعی کنید تا همیشه خوشحال باشید.

 

نیمار در ادامه درخصوص راز موفقیت خودش بیان کرد:

در هر دیداری که به میدان می روید باید تصور کنید که آخرین بازی شما است و نباید فکر کنید که چهارشنبه یا شنبه مجددا بازی خواهید کرد یا که نه و زمانی که وارد زمین می شوید باید همه توان خود را ارائه دهید. شما نمی دانید که در فوتبال چه اتفاقی رخ خواهد داد پس هر رقیبی که دارید باید با تمام توان خودتان وارد بازی شوید.

 

 

نیمار در ادامه درخصوص دوران سخت کودکی خود گفت:

ما پولی برای خرید چیزی نداشتیم و با مشکلات زیادی در زندگی مواجه بودیم و افرادی بودند که برای من کفش می خریدند چون خانواده ام توان خریدش را نداشتند. شهرت باعث تغییر رفتارهایم نشده است و من این ها را فراموش نمی کنم.

 

نیمار در ادامه درخصوص وفق یافتن با فوتبال اروپا گفت:

وقتی شما از برزیل می روید دیگر عملکردتان در برزیل در اروپاارزشی ندارد و به همین دلیل من مجبور بودم تا دوباره مبارزه کنم و در این مسیر بابت گذر از سختی ها از هم تیمی هاف خانواده ام و دوستانم متشکرم. وقتی وارد بارسلونا شدم وضعیت برای منبا وجود مسی، ژاوی ، اینیستا، پیکه، دنی آلوز درون رختکن عجیب بود و به مانند بازی ویدیویی به نظر می رسید. من با ان ها در بازی ویدیویی بازی می کردم اما حالا در کنار من بودند و از صحبت با آن ها احساس خجالت می کردم چونکه خیلی جوان بودم.

 

 

نیمار درخصوص بازگشت به فوتبال برزیل نیز گفت:

من دوست دارم تا در کشورم برای فلامینگو بازی کنم چون زمانی که در سانتوس بودم و در مقابل آن ها در ریود بازی می کردم. 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.