پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ثبت نام وراتی در کلاس درس ماسکرانو !

کد خبر : 67692  |  زمان ارسال : سه شنبه 13 تیر 1396
مارکو وراتی فقط یک راه دارد.

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش موندو دیپورتیوو، مارکو وراتی اگرچه تمایل خود برای فصل جدید را با بازی در بارسلونا با اقدامات خود اعلام کرده اما داشتن قرارداد بلند مدت با پی اس جی مطمئن است که باشگاه به او اجازه خروج نخواهد داد.

 

اما مارکو وراتی یک راه حل در مقابل خود می بیند، راه حلی که ماسکرانو از آن برای رهایی از آنفیلد و سفر به نیوکمپ استفاده کرد. ماسکرانو برای پوشیدن پیراهن آبی اناری بارسلونا مجبور شد تا لیورپول را وادار به این انتقال کند.

 

ماسکرانو چه کرد؟

 

خاویر ماسکرانو پس از اینکه لیورپول به او اجازه خروج نداد او برای سفر تیم برای بازی های دوستانه تابستانی حضور نیافتو خود را به پرواز نرساند و دو پیام را به جای آن ارسال کرد. یکی از پیام ها برای هیئت مدیره لیورپول بود و دیگری برای هواداران بارسلونا که این کار او باعث شده تا عده ای از رسانه ها آزادی او را برای حق انتخابش طلب کنند و عده ای دیگر نیز با مانور دادن روی تمایلش برای پوشیدن پیراهن بارسلونا به این انتقال کمک کنند.

 

 

بنابراین مارکو وراتی احتمالا باید به صورت مشابه از یکی از پرواز های پاریس یا حضور در تمرین خودداری کند تا بارسلونا مبلغی را برایش بپردازد که هرگز برای یک هافبک در اسپانیا پرداخت نشده مگر اینکه مارکو با خرید های پی اس جی، به پای پروژه ناصر الخلیفی بنشیند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.