پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گواردیولا : کار کردن دوباره با مسی ؟

کد خبر : 67701  |  زمان ارسال : سه شنبه 13 تیر 1396
پپ گواردیولا درخصوص وضعیت بارسلونا صحبت کرد.

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش موندو دیپورتیوو، پپ گواردیولا مربی فعلی منچستر سیتی و شخص پرافتخار تاریخ باشگاه بارسلونا در گفت و گو با روزنامه ال اسپورتیوو درخصوص مسایل مختلف باشگاه بارسلونا صحبت کرد.

 

آبی اناری ها که پس از خروج انریکه و ورود والورده باتوجه به خرید های خود انتظار می رود که به فلسفه خود بازگردند، از نظر پپ گواردیولا، ارنستو والورده می تواند این نیاز را برآورده کند.

 

پپ ابتدا درخصوص توانایی های والورده برای ارائه فلسفه بارسلونا درون زمین گفت:

در بارسلونا همه می توانند آسوده خاطر باشند چون من فکر می کنم بارسلونا به مربی ای چون والورده نیاز دارد. آن ها به کسی از خودشان نیاز داشتند و ارنستو در این زمینه بهترین انتخاب بود. همانطور که می دانستم انریکه خوب کار می کند، والورده نیز خوب خواهد بود.

 

گواردیولا در ادامه از انریکه حمایت کرد و گفت:

من هم دو فصل این رنج ها را مثل او سپری کرده ام. کار انریکه عالی بود به صورتی که هر وقت با او خوب کار می کردند، تیمی شکست ناپذیر بودند و به خوبی فوتبال بازی می کردند. وقتی لئو هست وضعیت اینگونه خواهد بود. من فکر نمی کنم که بازیکنانی که تابستان قبل جذب شده اند بد بوده باشند. مردم همیشه می خواهند که بارسلونا قهرمان لیگ قهرمانان شود. هزینه های سرمربی بارسا بودن بیشتر از سودش است. من در حال حاضر به عنوان یک فرد هر چیزی که هستم، آن را مدیون بارسلونا هستم.

 

 

پپ در ادامه به حفظ فلسفه بازی بارسلونا تاکید داشت و گفت:

حفظ سبک بازی امری کلیدی است و این را زمانی که در اینجا بودم نیز می گفتم که روزی فرا خواهد رسید که شما به این سبک شک خواهید کرد و کسانی که روی کار هستند تصمیم خواهند گرفت. روسای باشگاه هستند که درخصوص جذب مربی تصمیم می گیرند. زمانی که مسی بارسلونا را ترک کند که امیدوارم برای یک دهه دیگر همین گونه بماند شما باید برای تکرار این روزها صبور باشیم اما من همیشه فکر می کنم که بارسلونا قدرتی فوق العاده در خود دارد و همیشه راهی را پیدا خواهد کرد که خودش را مجددا بسازد و در بالاترین سطح باقی بماند.

 

پپ درخصوص تقاضای منچستر سیتی از او برای پیاده کردن فلسفه بارسلونا در این تیم در لیگ جزیره گفت:

بله آن ها این را از من خواستند که در طی شش ماه این کار را انجام دهم اما غیر ممکن است. همه چیز در بارسلونا ساده تر بود چون در بارسلونا ژاوی، مسی و اینیستایی در کنار بقیه بودند که از سن 11 یا 12 سالگی در لاماسیا آموزش دیده بودند و دیگر در تیم اصلی نیازی به آموزش نداشتند.

 

پپ در ادامه درخصوص تمرین مجدد به مسی گفت:

من ترجیح که او را بازهم تمرین دهم. او بهترین بازیکنی است که تاکنون دیده ام. بهترین چیز درخصوص او این نیست که بگوییم که او چه کاری را انجام می دهد بلکه این است که او چگونه این کارها را انجام می دهد، اینکه او چگونه اینقدر ساده این کارها را انجام می دهد. بزرگ ترین توانایی او دریبل زدن سه یا چهار بازیکن نیست بله این است که او هر کاری را بهتر از هر بازیکن دیگری در جهان انجام می دهد. او همه چیز را ساده می کند و هرگز اشتباه نمی کند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.