سال نو مبارک. همراه شما هستیم!
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

استرس آخرین قرارداد برای تمدید !

کد خبر : 67747  |  زمان ارسال : چهارشنبه 14 تیر 1396
فصلی برای دل شکستن؟

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش اسپورت، قراردادی نهایی برای تمدید شدن در بارسلونا وجود دارد که کسی جز کاپیتان آندرس اینیستا نیست.

 

پس از تمدید قرارداد لیونل مسی پس از تمدید قرارداد های اخیر بازیکنانی چون تراشتگن و ایوان راکیتیچ، در حال حاضر تنها بحث تمدید قرارداد آندرس اینیستا باقی مانده که تا ژوئن سال اینده با بارسلونا قرارداد دارد.

 

در حال حاضر همه چیز نشان از باقی ماندن آندرس اینیستا در بارسلونا دارد اما نکته قابل توجه اینجاست که فصل پیش رو آخرین فصل حضور اندرس در بارسلونا خواهد بود یا که نه چون در صورت تصمیم اینیستا مبنی بر اخرین فصل حضور در نیوکمپ، شاید نیازی به تمدید وجود نداشته باشد.

 

 

پس از اینکه آندرس اینیستا در ماه مارس اعلام کرد که تمایل به بازنشستگی در بارسلونا دارد اما بستگی به شرایط خواهد داشت و به تمام جوانب فکر خواهد کرد، نشان می دهد که اینیستا قصد دارد تا زمانی که احساس کند برای تیم و مربی مورد نیاز است در بارسلونا باقی بماند و به مانند ژاوی در زمان مناسب از تیم جدا گردد.

 

و فصل پیش رو و ماه های آینده آزمونی برای سنجش شخصی آندرس اینیستا خواهد بود. آیا او در این فصل غم جدایی خود را به مانند ژاوی برجای خواهد گذاشت؟ 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.