سال نو مبارک. همراه شما هستیم!
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

جواب والورده به پیشنهاد بزرگ روی میز برای روبرتو !

کد خبر : 67760  |  زمان ارسال : پنجشنبه 15 تیر 1396
سرجی روبرتو چه پیشنهادی دارد؟

اختصاصی بارسانیوز  - طبق گزارش موندو دیپورتیوو، پیشنهادی 35 میلیون یورویی برای سرجی روبرتو به دست باشگاه بارسلونا رسید که این پیشنهاد توسط ارنستو والورده رد شد.

 

در حالی که سرجی روبرتو به نظر می رسد که با جذب بلرین دیگر گزینه اصلی دفاع راست بارسلونا در ترکیب ثابت نباشد تا مجددا به خط هافبک بازگردد، ارنستو والورده او را مهره ای کلیدی در تیم خود می داند به صورتی که پیشنهادی جالب توجه برای او رد شد.

 

طبق گزارش منتشر شده:

در روز های اخیر پیشنهادی برای سرجی روبرتو از یکی از باشگاه های بزرگ اروپایی به دست باشگاه رسید که ارزش آن 35 میلیون یورو بود که توسط باشگاه رد شد و پاسخ بارسلونا بسیار واضح بوده است چون اعلام کرده اند که سرجی روبرتو غیر قابل فروش می باشد چون والورده او را به عنوان یکی از پایه های اصلی تیم خود برای پروژه اش چه حال و چه آینده درنظر گرفته است آن هم در شرایطی که هنوز جذب مدافعی راست تضمین نشده و همچنین والورده نمی خواهد بازیکنی با قابلیت های مشابه بابت همه کاره بودن و چند پست مثل مارکو رویس را از دست بدهد.

 

ایده ارنستو والورده این است که در صورت جذب نشدن مدافع راست، سرجی می تواند به پست بازی خود در فصل گذشته بازگردد و در صورت جذب نیز به خط هافبک منتقل شود.

 

از منجستر سیتی به عنوان ارائه دهنده این پیشنهاد نام برده می شود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.