پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بارتومئو: بودجه نداریم؟؛ در قبال مسی مجبور بودیم !

کد خبر : 67793  |  زمان ارسال : جمعه 16 تیر 1396
راز تمدید قرار مسی

اختصاصی بارسانیوز جوزپ ماریا بارتومئو رئیس باشگاه بارسلونا در مصاحبه ای با موندو دیپورتیوو ضمن صحبت در خصوص وضعیت نقل و انتقالات از تمدید قرارداد مسی و طولانی شدن روند مذاکرات پرده برداشت.

 

لئو که سرانجام با تمدید 4 ساله قرارداد خود در بارسلونا باقی ماند، طبق گفته بارتومئو مسئله مشکلات فرار مالیاتی تاثیر زیادی در روند نقل و انتقالات داشت و در این خصوص گفت:

در عصر مسی هستیم عصری که لئو جهان بارسلونا را تغییر داد. مردم می خواهند مسی را همچنان ببیند و همچنین نیمار، پیکه و بقیه بازیکنانمان را اما مسی در صدر قرار دارد. لئو مادر تمام جنبه های بارسلونا است و همه چیز را درخشان کرده است.

 

روند مذاکرات از چند ماه قبل آغاز شد زمانی که من به پدرش خورخه گفتم که باید به روی میز مذاکره بنشینیم. همه می دانیم که مسی در تابستان گذشته روز های بدی را با مشکلات مالیاتی دست و پنجه نرم کرد و به همین دلیل ما اجازه دادیم تا چند ماهی از آن ماجرا سپری گردد و سپس به خورخه گفتم که مدت کوتاهی از قرارداد مسی باقی مانده و در سال 2018 به اتمام می رسد و مجبور هستیم که درخصوص تمدید صحبت کنیم.

 

خورخه به من گفت که باید با لئو صحبت کند. من نیز با لئو حرف زدم و گفتم که باید درخصوص آینده حرف بزنیم که او نیز گفت می خواهد در بارسلونا بماند و با پدرم صحبت کن. به همین دلیل من همیشه می گفتم که نگرانی وجود ندارد چون مجبور به متقاعد کردن مسی نبودیم و هرگز درخصوص خروج از بارسلونا چیزی نگفت و سپس روندی نه کوتاه و نه طولانی مدت اما سخت را در مذاکره با پدرش داشتیم. مذاکره گاهی حضوری و گاهی تلفنی بود.

 

10 درصد از بودجه باشگاه برای مسی

او بهترین بازیکن جهان و تاریخ فوتبال است و این لایق این دستمزد است چون هیچ کس به اندازه او دستاورد هایی که برای باشگاه به ارمغان آورده را حاصل نکرده است.

 

در مذاکره برای تمدید اذیت نشدید و از نظر مالیاتی مشکلی ندارد؟

نه چون او گفته بود که می ماند و پدرش نیز کاملا برای ماندن او تلاش می کرد و من حتی می خواستم چند ماه قبل تمدید را اعلام کنم. وکلای لئو باشگاه و بسیاری از مشاوران مالیاتی به این قرارداد نگاه کرده اند و به همین دلیل طولانی شد و تا جولای زمان برد نه بخاطر سال مالی جدید. عده ای فکر می کنند که ما بودجه لازم رابرای تمدید و افزایش دستمزد نداشتیم ولی این صحیح نیست. ما مشکل مالی نداریم.

 

آیا بارسلونا از لحاظ دستمزد در حد مجاز است؟

چه کسی این حد را تعیین کرده؟ هیچکس. یوفا و فدراسیون صرفا توصیه هایی ارائه می دهند اما کسی سقفی تعیین نکرده. ما برای تامین دستمزد ها مشکلی نداریم و مشکلی نیست.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.