پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

فوری؛ شوک پائولینیو به هواداران بارسلونا !

کد خبر : 67838  |  زمان ارسال : شنبه 17 تیر 1396
پائولینیو مصاحبه ای جنجالی انجام داد

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش اسپورت، پائولینیو ستاره برزیلی گوانگژو که از بارسلونا پیشنهاد دارد علاقه خود را به صورت رسمی به بارسلونا در مصاحبه ای با کانال برزیلی باند اعلام کرد.

 

پائولینیو که پیشنهاد 20 میلیون یورویی بارسلونا برای او توسط باشگاه چینی رد شد، در مصاحبه ای به صورت شفاف از تصمیم خود خبر داد و گفت:

من فرد شفافی هستم نه ریاکار و می خواهم بگویم که البته که من به بارسلونا فکر می کنم. ممکن است که در بارسلونا در کنار سایر ستاره ها بازی کنم و می توانم بخشی از تیمی پرستاره باشم. احتمال توافق دو باشگاه وجود دارد چون دوطرف مذاکرات را ادامه خواهند داد و به وضوح این انتقال می تواند شکل بگیرد.

 

چیزی که من می دانم و مدیر برنامه ام به من گفته، این است که بارسلونا پیشنهاد رسمی داد و رئیس باشگاه با مقامات بارسلونا صحبت کرد ولی به توافق نرسیدند. بند آزاد سازی من 40 میلیون یورو است و بارسلونا نیز 20 میلیون یورو پیشنهاد کرد که رد شد. مدیر برنامه ام گفت که مذاکرات جدیدی شکل می گیرد و در این مواقع بازیکنان تا زمانی که چیزی اتفاق نیافتد حرفی نمی زنند اما من می خواهم بگویم که بارسلونا من را می خواهد. 

 

بارسلونا کمتر از یک هفته دیگر یعنی تا 14 جولای جمعه این هفته برای جذب پائولینیو بابت بسته شدن پنجره نقل و انتقالات چین فرصت دارد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.