پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگانبارسلونابارسلونا-پاری سن ژرمنپاری سن ژرمن

حمله به ناصر الخلیفی در مصاحبه جنجالی رادیو بارسلونا !

کد خبر : 67897  |  زمان ارسال : دوشنبه 19 تیر 1396
گفت و گویی جنجالی در رادیو بارسلونا صورت گرفت

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش موندو دیپورتیوو، آنتواین مامون روزنامه نگار اکیپ در گفت وگوی رادیویی با رادیو بارسلونا در برنامه  ‘La Graderia’  اطمینان داد که ناصر الخلیفی مارکو وراتی را مجبور به مصاحبه کرده است.

 

جمعه شب و پس از مصاحبه جنجالی دوناتو دی کامپلی درخصوص زندانی بودن مارکو در پاریس بود که این بازیساز ایتالیایی با عذرخواهی بابت اظهارنظرات مدیر برنامه اش بابت تعجب همگان شد.

 

مارکو در اقدامی عجیب درحالی که به همراه مدیر برنامه اش در ابیزا به سر می برد و با یکدیگر در تلاش بودند تا راه خروج به نیوکمپ را بیابند با تایید مصاحبه کوریره دلو اسپورت با مدیر برنامه اش بابت آن معذرت خواست تا همه را از این دو گانگی متعجب کند.

 

اما همان گونه که روزنامه موندو امروز صفحه اصلی خود را به گزارش اکیپ مبنی بر تمایل ادامه دار وراتی برای خروج از پاریس خبر داد و اط طرح هنریک آنترو بدون وراتی پرده برداشت، آنتواین امروز اطمینان داد که وراتی به اجبار آن را مصاحبه را انجام داد.

 

این روزنامه نگار اکیپ اعلام کرد:

ناصر الخلیفی بود که وراتی را مجبور به انجام آن مصاحبه کرد تا از باشگاه عذرخواهی کند. وراتی هنوز هم باوجود این ویدیو می خواهد که به بارسلونا بیاید. درست است که وراتی عذرخواهی کرده اما ما باید به رفتارش و مدیر برنامه اش بنگریم ولی با این حال من فکر نمی کنم که او در این تابستان به بارسلونا منتقل گردد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.