پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

رسمی : بلتی به عنوان سفیر باشگاه بارسلونا انتخاب شد

کد خبر : 67901  |  زمان ارسال : دوشنبه 19 تیر 1396
بعد از رونالدینیو و آبیدال این بار نوبت بلتی است .

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش موندو، باشگاه بارسلونا و جولیانو بلتی به توافق رسیدند تا بلتی به عنوان سفیر باشگاه بارسلونا انتخاب شود .

 

در هفته های گذشته ما شاهد این موضوع بودیم که بارسلونا اشخصاصی چون آبیدال و رونالدینیو را به عنوان سفیر انتخاب کرده بود. بلتی حالا به عنوان نماینده باشگاه در مکان های مختلفی شرکت خواهد کرد و عضوی از تیم پیشکسوتان باشگاه نیز خواهد بود .

 

بلتی در سال 2006 گل فوق العاده مهمی برای بارسا به ثمر رسانده است، مصاحبه وی را میخوانیم.

 

این خیلی لذت بخش است که تو نماینده بهترین و بزرگترین باشگاه جهان باشی، این موضوع برای من مایه افتخار است. من از آگاه هستم که در سال 2006 در پاریس گل مهمی به ثمر رساندم. بعد از آن هم اتفاق های دیگری رخ داد که باعث شد من اینجا باشم. الان کار من نسبت به گذشته خیلی فرق کرده است حالا ما وظیفه داریم که نام بارسلونا را در سراسر جهان پر رنگ تر نشان بدیم و به همه بگیم که بارسا فراتر از یک باشگاه است .

 

بلتی همراه با بارسلونا 5 جام بدست آورده است او در ادامه صحبت های خود چنین گفته است :

 

بارسا همیشه سعی کرده کار های بزرگ و خاصی را در سراسر جهان انجام دهد. شما از این موضوع باخبر هستید که ما در جا های مختلفی شعبه داریم. ما بازی های خیره نیز انجام میدهیم به نظر من چنین مسائلی هستند که شخصیت یک باشگاه را میسازند.

 

جولیانو بلتی در سال 2004 راهی بارسلونا شد. این بازیکن برزیلی در مجموع 3 فصل در باشگاه بارسلونا حضور داشت و در این تاریخ موفق شد 107 بازی یک گل فوق العاده مهم در فینال لیگ قهرمانان اروپا در مقابل آرسنال به ثمر برساند. در آن بازی بارسا با نتیجه 1-2 پیروز شد .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.