پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نقل و انتقالات: ستاره دیگری در راه بارسلونا !

کد خبر : 67902  |  زمان ارسال : دوشنبه 19 تیر 1396
به گفته روزنامه اسپورت، بارسلونا قصد دارد یک بازیکن از باشگاه نوماسیا برای تقویت تیم B خریداری نماید.

اختصاصی بارسانیوز- به گزارش اسپورت، بارسلونا به اینیگو روئیز ده گالرتا، هافبک نوماسیا علاقه مند است و می خواهد او را به تیم B اضافه کند. سزار پالاسیوس، مدیر ورزشی باشگاه نومانسیا، علاقه بارسلونا به این هافبک را تایید کرده است.

 

سزار پالاسیوس در حاشیه مراسم معرافه مارکل اِچِبریا و پره میلا در روز دوشنبه اعلام کرد که بارسلونا به این بازیکن که نقشی برجسته در فصل گذشته در این تیم داشت، علاقه مند است. او گفت:

علاقه آنها به این بازیکن درست است و ما در روز جمعه تماسی از آنها داشتیم و آنها گفتند که به خرید این بازیکن علاقه مند هستند.

 

پالاسیوس شرح داد که باشگاه های زیادی به بازیکن ما علاقه مند هستند و ما یک پیشنهاد از یک باشگاه بزرگ داریم و خواهیم دید در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.

 

او افزود:

اگر او بخواهد باشگاه ما را ترک کند، ما باید خوشحال باشیم. چرا که ما یک بچه را که سال گذشته به تیم نومانسیا اضافه گشت را مانند ترامپولین به قله های بالاتری رساندیم و اکنون مورد توجه بارسلونا می باشد.

 

بند آزاد سازی گالرتا از نومانسیا حدود 700 هزار یورو می باشد و او سابقه بازی در باسکونیا، اتلتیک بیلبائو، میراندس، ساراگوسا و لگانس را دارد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.