پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ویژه: از مصاحبه دروغ رئیس گوانگژو تا اقدام پائولینیو !

کد خبر : 67909  |  زمان ارسال : سه شنبه 20 تیر 1396
پائولینیو به انتقال طی ساعات باقی مانده امیدوار است

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش نسخه امروز روزنامه اسپورت که تیتر و تصویر اصلی صفحه نخست خود را به پائولینیو اختصاص داد، پائولینیو به انتقال خود طی ساعات آینده امیدوار است.

 

طبق گزارش این روزنامه کاتالونیایی، پائولینیو روز گذشته در ملاقاتی با ژو ژیایین رئیس باشگاه گوانگژو و فیلیپه اسکولاری سرمربی تیم درخواست خروج خود را اعلام کرد و با قدردانی از باشگاه تمایل خود برای انتقال به بارسلونا را اعلام نمود چون تصمیم خود را گرفته و از این رو به انتقال خود با ورود باشگاه بارسلونا طی ساعات باقی مانده پنجره نقل و انتقالات چین تا جمعه امیدوار است.

 

باشگاه گوانگژو روز گذشته پیشنهاد رسمی 25 میلیون یورویی بارسلونا را برای پائولینیو دریافت کرد که شامل دو بند متغیر و افزایشی مبلغ پرداختی بود  اما پس از رد پیشنهاد نخست، علی رغم مصاحبه روز گذشته رئیس گوانگژو هنوز این پیشنهاد دوم رد نشده است.

 

طبق ادعای این روزنامه:

گوانگژو به پیشنهاد دوم بارسلونا باتوجه به شرایط مالی موجود در آن فکر می کند و ظاهرا روز گذشته مصاحبه ای از طرف رئیس باشگاه گوانگژو منتشر شد که عملا می توان گفت وجود نداشته چون ژو ژیایین در هیچ محلی به صورت عمومی درباره پائولینیو صحبت نکرده است.

باشگاه گوانگژو آگاه است که این پیشنهاد از وضعیت اقتصادی خوبی برخوردار می باشد و همچنین تصویر خوبی را از باشگاه گوانگژو بابت انتقال بازیکن به اروپا برجای می گذارد اما آن ها باید جایگزینی برای او بیابند که ادعا شده آن ها با هرنانز برای جانشینی پائولینیو تماس گرفته اند.

 

در حال حاضر توافق به مبلغ درخواستی گوانگژو بستگی دارد چون اگر این باشگاه توافق کند باتوجه به اینکه بارسلونا با پائولینیو بر سر قرارداد 4 ساله به ارزش 5 میلیون یورو در سال توافق کرده سریعا بسته خواهد شد و سریعا به پیش فصل بارسلونا اضافه می گردد.

 

اما موندو دیپورتیوو در گزارشی که به اطلاع رساندیم، ادعا کرده است که فلورنتینو پرز بابت دوستی نزدیک با ژو ژیایین در ناکامی بارسلونا برای جذب پائولینیو دست دارد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.