پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

چرا بارسلونا برای آزپیلیکوئتا بهتر از چلسی است ؟

کد خبر : 67921  |  زمان ارسال : سه شنبه 20 تیر 1396
مدافع اسپانیایی می تواند جای آلوز را پر کند ؟

اختصاصی بارسانیوز - بازیکنان بارسلونا به زودی خود را آماده حضور در تمرینات پیش فصل ارنستو واورده می کنند و بارسلونا هنوز خرید جدیدی جز جرارد دلوفئو انجام نداده است و در جذب گزینه های مدنظرشان تا اینجا شکست خورده اند.

 

به گزارش thesportsman بارسلونا به یکی از ناحیه ها که نقطه ضعف اصلی اش پس از رفتن دنی آلوز بود برای فصل بعد امید زیادی دارد. پست دفاع راست که بارسلونا امیدوار است با بازگشت قدرتمند الکس ویدال و خرید گزینه های مدنظرش به موفقیت برسد.

 

یکی از گزینه ها سزار آزپیلیکوئتا از چلسی است که اخیرا با آمدن آنتونیو رودیگر بازیکن هم پست سزار به چلسی شرایط خود را دچار تهدید می بیند. اکنون بیش از هر لحظه ای آزپیلیکوئتا مایل به بازگشت به میهنش و ادامه فوتبالش است. اما این انتقال ارزان نخواهد بود ولی ارزش هر قیمتی را دارد.

 

او به خوبی دفاع می کند و به موقع در حملات افزوده می شود و می تواند در پست دفاع چپ هم به میدان برود و بارسلونا امیدوار است با آمدن او جای خالی دنی آلوز پر شود.

 

سزار می تواند در سال منتهی به جام جهانی زیر نظر والورده در بارسلونا بهترین عملکرد را ارائه دهد و بتواند در روسیه با ترکیب اسپانیا به میدان برود و بازی در تیمی که میتوان نقطه ضعفش را به نقطه قوت تبدیل کرد یک مزیت و برتری است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.