پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پیغام بزرگ سرجی روبرتو به والورده !

کد خبر : 67924  |  زمان ارسال : سه شنبه 20 تیر 1396
سرجی روبرتو دوست دارد در کدام پست بازی کند؟

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش موندو دیپورتیوو، سرجی روبرتو در آستانه آغاز رسمی پیش فصل 2017/18 بارسلونا از پست بازی مورد علاقه خود خبر داد.

 

سرجی روبرتو در ابتدا ز انگیزه بالای خود برای شروع فصل خبر داد و گفت:

در انتهای فصل قبل ما جام حذفی را فتح کردیم که کار آسانی نبود. باید خونسرد باشیم. بارسلونا بهترین ها را می خواهد پس فصل پیش رو مطمئنا فصل خوبی خواهد بود و من واقعا درانتظار آغازش هستم.

 

روبرتو در ادامه درخصوص ارنستو والورده سرمربی جدید و درخواست خود از او گفت:

حالا که فصل آغاز می شود او به من خواهد گفت که از من چه انتظاراتی دارد اینکه آیا می توانم به عنوان هافبک بازی کنم یا باید در دفاع راست به کار خودم ادامه دهم. من واقعا دوست دارم در میانه زمین بازی کنم چون جایی است که من در آن احساس راحتی می کنم ولی با این حال من قصد دارم به مانند فصل گذشته به روند تعداد دقایق زیادی بازی خود ادامه دهم و با بازگشت به دفاع راست مشکلی ندارم.

 

روبرتو درخصوص نقل و انتقالات نیز گفت:

باشگاه همیشه در تلاش است تا بهترین ها را به خدمت بگیرد و هرساله تمدید قرارداد ها نیز اهمیت دارد حتی اگر یک یا دو بازیکن باشد و ما به دنبال تقویت تیم هستیم. پایه و اساس تیم خوب است و باید به انگیزه خود ادامه دهیم و با دانستن درپیش بودن فصلی طولانی باید تیم خود را گشترش دهیم. خواهیم دید که در این پیش فصل بازیکنی اضافه خواهد شد یا که نه و ما از روز اول برای به دست آوردن جام های بااهمیتی در این فصل استارت خواهیم زد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.