پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

سرجی سمپر تصمیم خود را برای آینده اعلام کرد !

کد خبر : 67928  |  زمان ارسال : سه شنبه 20 تیر 1396
رویای من هنوز تمام نشده است

اختصاصی بارسانیوزسرجی سمپر با پایان یافتن انتقال قرضی اش به گرانادا به بارسلونا بازگشت تا این بار برای متقاعد کردن ارنستو والورده تلاش نماید.

 

از این رو اسپورت که مصاحبه با سرجی روبرتو را در در بالای صفحه اصلی خود اطلاع داده بود این مصاحبه را در وب سایت خود منتشر کرد.

 

کار در گرانادا دشوار بود؟

تغییر فوق العاده زیادی در سبک بود و اولین بارم بود که بارسلونا را ترک می کردم و چیزهایی را که انتظارش را می کشیدم ندیدم اما مطمئن هستم که در بسیاری از جهات به پیشرفت من برای آینده کمک کرد.

 

چه تغییری کرده ای؟

فکر می کنم که ذهنیت قوی تری دارم. در گرانادا هر هفته یک فینال داشتیم که بازی های دشواری را بابت فشارهای زیاد سپری کردیم چون برای بقا در تلاش بودیم که چیزهای زیاید آموختم که در بارسلونا نبود مثل جنبه های فیزیکی و قدرتی بازی و نبردهای انفرادی درون زمین.

 

برگشتی که بمانی؟

بله، قطعا و همان طور که قبلا گفتم من قراردادی 4 ساله دارمو می دانمکه باشگاه به من ایمان دارد. ایده این بود که سکیال را قرضی سپری کنم و سپس برگردم و حال باید دوباره شروع کنم. من واقعا منتظر فرصتی برای اثبات خودم در بارسلونا هستم.

 

می دانی که کارت چقدر سخت است؟

بارسلونا بهترین باشگاه جهان است و بهترین بازیکنان ر اینجا حضور دارند و من نگران این موضوع نیستم چون درنهایت کسانی که سزاوار بازی کردن هستند بازی خواهند کرد.

 

بهترین پست بازی برای تو؟

در جلوی مدافعان جایی که احساس راحتی نسبت به بازی در پست هافبک دفاعی دارم و همیشه در آن جا بازی کرده ام. من می توانم جلوتر هم بازی کنم و به خوبی از عهده اش برایم ولی بهترین پست برای من در جلوی مدافعان است.

 

ارنستو والورده و امیدی دوباره

وقتی که مربی جدید می آید تمام بازیکنان هیجان زده می شوند تا خود را به او اثبات کنند و من مشتاقانه منتظر دیدن سیستم جدید بازی تیم هستم هرچند که فکر نمی کنم تغییرات بیش از اندازه ای را شاهد باشیم.

 

بارسلونا به اتکا به لاماسیا نیاز دارد؟

من فکر می کنم این در سال های اخیر اثبات شده و باید این مسیر را دنبال کنیم و نشان دهیم که بازیکنان می توانند در اینجا باقی بمانند. بارسلونا ایده ای یکسان دارد و همان فلسفه اش را در رده های پایه دنبال می کند و شما در آکادمی وقتی به تیم اصلی اضافه می شوی می دانید که باید چکار کنید و مجبور به وفق دادن خود با شرایط جدید نیستید.

 

آیا انتظار بازی های زیاد داری؟

چرا که نه؟ من فکر نمی کنم که کسی بخواهد به شما چیزی بدهد بلکه باید بدستش آورید که من برای این تلاش خواهم کرد.

 

برای رسیدن به ترکیب تیم اصلی به چه نیاز داری؟

شما همیشه باید پشرفت کنید و در تمامی جنبه های بهتر شوید تا به بازیکن بزرگی تبدیل شوید. من سعی کرده ام در دفاع پیشرفت کنم چون فکر می کردم که ضعف هایی در این جنبه از بازی خود دارم ولی من سال های در اینجا بوده ام و فکر می کنم که می توانم خودم را به خوبی با تیم وفق دهم

 

اینیستا و ژاوی که جوان بودند سریع وارد تیم اصلی نشدند، این ها نمونه هایی خوبی برای تو هستند؟

بله حتما. من هوادار بزرگ بارسلونا هستم و از سه سالگی به سختی دیدن بازی های بارسلونا را ازدست می دادم و آن ها نمونه های کاملی برای من هستند مثل سرجی روبرتو که اخیرا اضافه شده درحالی که سه سال پیش به سختی می توانست بازی کند.

 

بازیکنان آکادمی در حال ترک بارسلونا هستند چون فکر می کنند بازی به آن ها نمی رسد:

خب پیشنهاداتی داشتند و امبولا و ارک تصمیم به جدایی گرفتند. در دوره من نیز هکتور بلرین و جان تارال جدا شدند و این تصمیم ها قابل احترام است چون فکر می کردند این پیشنهادات چه از نظر شخصی و چه اقتصادی برایشان بهتر بوده است اما من می خواستم در اینجا موفق شوم و رویای من هنوز هم ادامه دارد.

 

می خواهی در فصل بعد با بلرین و دلوفئو بازی کنی؟

من چندین سال با آن ها بازی کرده ام و رابطه خوبی داریم و امیدوارم که همه چیز درست شود. وضعیت جرارد که مشخص شده اما بلرین هنوز بازنگشته است.

 

خودت را در کجا می بینی؟

در اینجا و امیدوارم که سال های زیادی در بارسلونا بمانم و امیدوارم که در اینجا به موفقیت برسم.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.