پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

وضعیت هکتور بلرین پس از مهلت 10 روز بارسلونا !

کد خبر : 67937  |  زمان ارسال : چهارشنبه 21 تیر 1396
مشکل بزرگی برای هکتور وجود دارد

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش موندو دیپورتیوو، ارنستو والورده وضعیت روشنی در قبال جذب هکتور بلرین نمی بیند و می تواند شروع به بررسی سایر گزینه های موجود برای دفاع راست کند.

 

ارنستو والورده در هفته های اخیر به خوبی از وضعیت نقل و انتقالات بارسلونا آگاهی داشته و دیروز نیز مجددا از وضعیت بازیکنانی که در اولویت قراردارند مطلع شد و علی رغم اینکه مارکو وراتی نیز همچنان تا 31 آگوست امید به جذبش وجود دارد، او دیگر قصدی برای خرید بلرین ندارد که در حال حاضر بابت حضور در رقابت های یورو زیر 21 سال در تعطیلات خود در ایالات متحده آمریکا به سر می برد و در تور سیدنی ونگر و شاگردانش حضور نیافت.

 

مانع بزرگ در خرید هکتور بلرین

 

همان گونه که بارتومئو اعلام کرد، هزینه خرید هکتور بلرین بزرگ ترین مانع بارسلونا برای جذب او می باشد چون اولین پیشنهاد آبی اناری ها برای او به ارزش 30 میلیون یورو به اضافه برخی متغیر ها رد شد.

 

از این رو موندو با اعلام اتمام اولتیماتوم بارسلونا بابت مهلت 10 روزه، پس از این که این مهلت چند روزی از آن سپری شده و بابت اینکه هیچ پیشرفتی در روند مذاکرات وجود نداشته این امکان وجود دارد که بارسلونا شروع به بررسی سایر گزینه ها کند. 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.