پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اینیستا : برای کسب تمام عناوین مبارزه خواهیم کرد !

کد خبر : 67950  |  زمان ارسال : چهارشنبه 21 تیر 1396

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش موندو ، اینیستا در مورد فصل جدید صحبت کرد.

 

آندرس اینیستا کاپیتان محبوب کاتالان ها در مصاحبه با Barca Tv ، در مورد شرایط فصل جدید و کار با ارنستو والورده صحبت هایی انجام داده است در ادامه صحبت های آندرس اینیستا را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

 

شروع فصل جدید :

ما برای حرکت به جلو همیشه امید و انگیزه داریم. ما میخواهیم دوباره برگردیم و کار های بزرگ و هیجان انگیزی رو انجام بدیم تا مردم از کارمون لذت ببرند. هر فصلی که شروع میشود همانند چیزی است که ما کارمون رو دوباره از اول شروع کرده ایم و باید اشتباهات گذشته رو تکرار پوشش بدیم تا بتونیم تمام عناوین رو بدست بیاریم. مرحله جدید با سرمربی جدیدی پیش روی ماست و هدف ما بزرگ کردن باشگاه است. انجام دادن این کار ها مارو به موفقیت نزدیک میکند.

 

ارنستو والورده :

من میخواهم با تمام توان بهش کمک کنم. سرمربی جدید همیشه نظرات و ایده های جدیدی رو همراه خودش میاره به نظر من که والورده مربی فوق العاده ای است و میتونه به ما برای رسیدن به عناوین بیشتر کمک زیادی بکنه این کاری است که هر ساله انجام میدیم .

 

https://static.barcanews.org/images/news/139604/thumbnail/thumbs_570/1231457gettyimages-606041470-e14876052544051498981721.jpg

 

جرارد دلوفئو :

جرارد بازیکنی است که سال ها در این باشگاه فعالیت داشته است. رشد این بازیکن در این مدت خیلی قابل توجه بوده است با اینکه او خیلی جوان است اما میشه پیش بینی کرد که اون هنوز جای پیشرفت زیادی داره و من شخصا فکر میکنم که جرارد دلوفئو بهترین مکان رو برای پیشرفت انتخاب کرده اون در این باشگاه میتونه در کنار بهترین های جهان بازی کنه که همین مسئله کمک زیادی به رشدش خواهد کرد. در فصل جدید ما برای همه چیز مبارزه خواهیم کرد در اینجا ما فقط یاد گرفتیم ببریم .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.