سال نو مبارک. همراه شما هستیم!
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

فوری و رسمی؛ تکلیف پائولینیو مشخص شد !

کد خبر : 67994  |  زمان ارسال : جمعه 23 تیر 1396
بیانیه رسمی باشگاه گوانگژو

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش فورفورتو، باشگاه گوانگژو چین که پائولینیو در آن توپ می زند از توصیه ای که این منبع کاتالونیایی به پائولینیو کرده بسیار عصبانی است تا جایی که خبر از شکایت داد.

 

طبق گزارشی که موندو دیپورتیوو از آمادگی پائولینیو برای شرکت نکردن و تحریم بازی شنبه گوانگژو مقابل شاندونگ منتشر کرد، باشگاه گوانگژو این منبع خبری را تهدید به اقدامات قانونی لازم جهت شکایت به این ادعا کرد.

 

موندو در نسخه روز گذشته خود اعلام کرد که پائولینیو می تواند با تحریم بازی شنبه مجوز خروج خود را بگیرد. موندو همچنین گزارش داد که اسکولاری، پائولینیو را در جلسه روز تمرینی چهارشنبه از تیم بیرون کرده است.

 

باشگاه گوانگژو در بیانیه خود آورده است:

ما تقاضا می کنیم که موندو سریعا انتشار چنین خبرهای بی اساسی را پایان دهد. ما تقاضای عذرخواهی عمومی موندو دیپورتیوو را بابت این داستان هایش و جریاناتی که پس از آن به وجود می آورد را داریم. موندو نه با ما مصاحبه کرده نه با پائولینیو و این داستان سازی هایشان کاملا ساختگی است و با این کار خود هواداران ما را گمراه کرده اند. باشگاه گوانگژو همچنان روی تصمیم خود برای پائولینیو باقی مانده و او را در این مقطع از فصل نخواهد فروخت.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.