پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

دلوفئو: با اشتیاق به بارسلونا آمده ام !

کد خبر : 68008  |  زمان ارسال : جمعه 23 تیر 1396
جرارد دلوفئو پس از امضای قرارداد صحبت کرد.

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش موندو دیپورتیوو، جرارد دلوفئو که با پرداخت بند بازخریدش به بارسلونا بازگشت پس از تمدید قرارداد خبر از بازگشت به میل بالای خود داد.

 

جرارد که در قرارداد جدید خود بند آزاد سازی 20 میلیون یورویی دارد و طبق گزارش اسپورت این بند پایین به دلیل شرط بازگشت او به بارسلونا جهت جدایی راحت پس از نرسیدن تعداد دقایق مطلوب جهت بازی می باشد، پس از امضای قرارداد گفت:

من از اینکه به خانه برگشته ام خوشحالم و مایلم تا این پروزه را آغاز کنم. من همیشه می خواستم که در اینجا باشم و بودن در اولین تیم بارسلونا کار آسانی نیست و با میل زیادی به اینجا آمده ام. من در وضعیت ریکاوری قرار دارم و امیدوارم که در اسرع وقت کارم را شروع کنم.

 

نقش میلان، سویا و اورتون در تکامل؟

من در کنار بازیکنان بزرگ زیادی بوده ام و تجربه های مختلفی کسب کردم. بودن در اینجا مثل بودن در میان ابرهاست چون من از 9 سالگی در اینجا بوده ام. من با نیروی زیادی بازگشته ام.

 

جرارد در ادامه درخصوص صحبت با ارنستو والورده گفت:

بله من با او صحبت کرده ام به ویژه درخصوص وضعیت جسمانی خودم. من از اینکه جزو این پروژه هستم خوشحالم و همه توانم را خواهم گذاشت. من خیلی نسبت به قبل تغییر کرده ام. زمانی که اینجا بودم بچه بودم و حالا بزرگ شده ام و از نظر شخصی تغییر کرده ام و در شرایط متفاوتی حضور داشتم و تجربه کسب کردم و بازیکنی متفاوت شده ام واین را اثبات خواهم کرد.

 

من می خواهم به تیم کمک کنم و بازیکنی بلند پرواز هستم. رقابت های زیادی برای بارسلونا درپیش است و من برای بهترین فرمم هر روز تلاش خواهم کرد تا به تیم برای قهرمانی ها کمک کنم. من با همسر و دختر سه ماه خودم اینجا هستم که برای من همچون نیرو هستند و خوشحالم که اینجا در کنارم هستند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.