پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ویژه : آیا سمدو پلن B بارسا بوده ؟ جزئیات خواندنی در مورد جذب نلسون !

کد خبر : 68027  |  زمان ارسال : شنبه 24 تیر 1396
انتقال سمدو برنامه ای بود که در 2 ماه صورت گرفت .

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش موندو، روز گذشته بارسا سمدو را رسما جذب کرد.

 

زمانی که بارسا در سال 09-2008 دنی آلوز را با مبلغ 35.5 میلیون + متغیر هایی که قیمت وی را به 40 میلیون میرساند جذب کرد با انتقاد های شدیدی مواجه شد و برخی این موضوع را یک ظلم میدانستند. پرداخت چنین مبلغی برای یک مدافع راست دیوانه کننده است اما در مقابل آلوز جواب تمام انتقاد ها را داد آلوز در این سال ها بهترین عملکردش را در بارسلونا داشت و به عنوان بهترین مدافع راست تاریخ بارسلونا شناخته شد و نشان داد که ارزش تک تک یورو های این انتقال را داشته است.

 

9 سال بعد آبی اناری پوشان با پرداخت 30 میلیون یورو + 5 میلیون متغیر توانستند نلسون سمدو را جذب کنند قیمت این دو بازیکن خیلی مشابه هم بوده است. حالا سمدو نیز باید همانند آلوز نشان دهد که ارزش این مبلغ را داشته است بارسا امیدوار است که سمدو ، آلوز جدید باشد.

 

 

پروژه انتقال سمدو حدود 2 ماه است که در دستور کار مدیر ورزشی باشگاه بوده است. برخی بر این باور هستند که بارسا توانسته در 24 ساعت این انتقال را رسمی کند. قبل از جذب مدافع راست بیرین هدف اصلی بارسا برای تقویت پست مدافع راست بوده است اما در کنار این موضوع سران باشگاه برای جذب سمدو نیز تلاش های زیادی کرده بودند تا از بین این دو بازیکن بتوانند یکی را راهی نیوکمپ کنند. سمدو جزء پلن B بارسا نبوده است زیرا باشگاه همزمان به یک اندازه برای جذب آن ها تلاش کرده است.

 

در این بین نام های چون کانسلو ، سیدبیه و آزپیلیکوئتا به بارسا لینک شده بود اما در واقعیت بارسا هیچ برنامه ای برای جذب آن ها نداشت و این نام ها تنها شایعه بودند. رابرت فرناندز از ماه های قبل عملکرد سمدو را زیر نظر گرفته بود که از نزدیک نیز چند بازی وی را تماشا کرده بود.

 

 

مذاکرات بارسا با بفیکا برای جذب سمدو از 2 ماه قبل شروع شده بود. سانیه هی تلاش میکرد که رقم بند جدایی این بازیکن که ابتدا 50 میلیون یورو بود را کاهش دهد در این رابطه این فرد با مدیر برنامه های سمدو یعنی خورمه مندز هم تماس هایی داشت. شخص سمدو از علاقه ی بارسا به خودش خبر داشته بود از همین رو این مدافع پرتقالی نسبت به پیشنهاد های یوونتوس و منچستر یونایتد بی توجه بود زیرا هدفش تنها انتقال به بارسا بوده است.

 

بعد از اینکه والورده به عنوان سرمربی بارسا انتخاب شد مدیر ورزشی این موضوع را با والورده در میان گذاشت. ابتدا والورده از این بازیکن شناختی نداشت اما به تصمیم کادر فنی احترام گذاشت بعد از اینکه والورده اوکی نهایی را داد بارسا توانست در 24 ساعت این انتقال را رسمی کند .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.