سال نو مبارک. همراه شما هستیم!
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گزارش ویژه؛ سفر بارسلونا به آمریکا فراتر از چند بازی ساده !

کد خبر : 68040  |  زمان ارسال : شنبه 24 تیر 1396
برنامه های ویژه بارسلونا در سفر به آمریکا.

اختصاصی بارسانیوز - به گزارش اسپورت باشگاه بارسلونا علاوه بر مسابقات پیش فصل در ایالات متحده آمریکا، باشگاه های پیشرفته، ورزشی و تجاری خود را نیز تقویت خواهد کرد. بارسلونا بیش از 10 روز در سه شهر نیویورک، واشنگتن و میامی خواهد بود و در طول این سفر جوردی کاردونر معاون رئیس حوزه اجتماعی باشگاه ، تیم را همراهی خواهد کرد ولی رئیس باشگاه ماریو بارتومئو تنها در نیویورک و میامی با تیم خواهد بود. در کنار کاردونر افرادی چون جوردی مستر ، مانل آرویو و همچنین مدیران جوردی موایکس ، خاویر بورداس ، سیلویو الیاس، ژوزف رامون ویدال آبارکا ، انریک تومباس و اوریول تاماس حضور دارند

 

برای هفتمین بار است که بارسلونا توری را در آمریکا بر گزار می کند ولی اهداف بین المللی باشگاه کاملا نسبت به اولین بار در سال 1937 تغییر کرده است و اکنون از هدف های اصلی تقویت باشگاه در سطح جهان و جلوگیری از فراموشی آن است.

 

 

در طول این سفر برای امور مربوط به تبلیغات جولینو بلتی ، تیری هنری و رافا مارکز حضور دارند. یکی از اقدامات کلیدی تور ، مکزیکی ها به عنوان مشهور ترین چهره ها برای افتتاح آکادمی بارسلونا در لانگ ایسلند نیویورک است که برای آزمون ورود به مجموعه آن حدود 1500 نفر و 600 نفر در لیست اضافه وجود دارد.

 

آمریکا اولین کشوری است که بارسلونا مراکز خود را در آن باز می کند . همانند لانگ ایسلند در آریزونا نیز مدرسه ای برای کودکان بین  6 تا 19 سال افتتاح خواهد شد که برای بچه هایی که میخواهند در دانشگاه مدرکی ورزشی دریافت کنند مناسب است.

 

 

علاوه بر موارد فوق بنیاد بارسلونا قرار داد هایی را در بخش آموزش و پرورش در نیویورک و واشنگتن برای برنامه های فوق العاده ای امضا خواهد کرد و مرکز نو آوری بارسلونا در دانشگاه ام آی تی و جورج تاون معرفی خواهد شد.

 

همچنین بارسلونا می خواهد با استفاده از موزائیک تاریخی خود که در مورد آن توضیح داده شد نام تجاری خود را بهبود ببخشد .

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.