پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نقل و انتقالات : دیوانگی بارسا برای جذب مارکو وراتی !

کد خبر : 68061  |  زمان ارسال : یکشنبه 25 تیر 1396
بارسا ممکن است برای جذب وراتی از راکیتیچ استفاده کند.

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش موندو، جذب وراتی حالا اولویت اصلی باشگاه است.

 

اولولیت اصلی بارسا جذب مارکو وراتی پیش از تمام شدن زمان نقل و انتقالات تابستانی است. بعد از خود داری باشگاه پاریسن ژرمن برای مذاکره و ناسازگاری های ناصر الخلیفی مدیر باشگاه پاریسن ژرمن به درخواست وراتی سران بارسا هنوز هم خواهان جذب وراتی هستند.

 

سران باشگاه به این فکر افتاده اند که برای جذب وراتی باید یکی از بازیکنان مهم تیم را وارد این معامله کنند. طبق این گزارش ها بارسا میخواهد با ارائه یک پیشنهاد 65 میلیونی + ایوان راکیتیچ سران باشگاه پاریس را برای جذب وراتی راضی کند. این راهی است که میتواند بودجه 100 میلیونی برای جذب وراتی را به طور چشمگیری کاهش بدهد. بارسا در این فکر است که با این پیشنهاد جالب وراتی را از چنگ پاریسی ها در بیاورد.

 

راکیتیچ در سال های گذشته سابقه همکاری با اونای امری را داشته است و این سرمربی شناخت کاملی روی ایوان دارد. همکاری راکیتیچ و اونای امری در باشگاه سویا خیلی موفقیت آمیز بوده است .

 

 

ایوان راکیتیچ در ماه مارس قراردادش را تا سال 2021 با آبی اناری پوشان تمدید کرده است و هیچ تمایلی نیز به خروج از باشگاه ندارد اما ممکن است هر اتفاقی رخ بدهد. وراتی در حال حاضر همراه با تیمش در میامی حضور دارد و تمرکز روی تور ایالات متحده آمریکا است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.