پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

جاسوسی از تمرینات ارنستو والورده !

کد خبر : 68067  |  زمان ارسال : یکشنبه 25 تیر 1396
والورده شبیه به گواردیولا یا انریکه؟

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش اسپورت، ارنستو والورده سبک بارسلونا را تغییر نخواهد داد چون تمرینات چند روز نخست از راز بزرگی پرده برداشته است.

 

طبق گزارش منتشر شده تنها چند روز کافی بود تا سبک بازی بارسلونای ارنستو والورده در تمرینات پشت درهای بسته مشخص شود تا این خبر خوب به هواداران داده شود که ارنستو وفادار به سبک تیکی تاکای بارسلونا است.

 

طبق گزارش اسپورت بنابر منابع درون باشگاهی خود، تنها پس از 7 جلسه تمرینی که به تازگی تیم با حضور بازیکنان بیشتری کامل تر شده است، روند تمرینات او، همه را به یاد نحوه کار پپ گواردیولا در بارسلونا می اندازد تا لوئیز انریکه و این خبر خوبی برای هواداران آبی اناری می باشد.

 

کسانی که از انحراف ارنستو والورده از فلسفه بارسلونا به مانند انریکه با برچسب گذاری سیستم 1-3-2-4 روی او ترس داشتند هم اکنون متوجه شده اند که ارنستو در بارسلونا روی وفاداری روی سبک بیشتر از آرایش تیم ارزش قائل است.

 

در واقع منظور این است که ارنستو برایش مهم نیست که بازیکن در کجای زمین قرار گرفته بلکه نکته بااهمیت نگرش بازیکن در پوشش فضایی است که آن را اشغال کرده است که باعث می شود که بازیکنان را برای تصمیم گیری آزاد بگذارد و صرفا وابسته به تاکیتک نباشند.

 

یکی دیگر از سند های بازگشت بارسلونای ارنستو والورده به فلسفه یوهان کرایوف و پپ گواردیولا، اولویت کار با توپ است که در تمرینات او مورد استفاده قرار گرفته تا با تمرکز صد درصدی روی توپ از رویکرد بازی مستقیم انریکه فاصله بگیرند.

 

در مقابل انریکه خیلی روی جنب های فیزیکی تمرینات وسواس داشت به صورتی که گاهی اوقات فراموش می کرد که توپ سلاح اصلی و برگ برنده بازیکنانش است.

 

اما در جلسات تمرینی والورده تاکنون، توپ نقشی اساسی را داشته و روی مفاهیم دراختیار داشتن توپ، به گردش درآوردن سریع آن، پرس کردن، نزدیک تر شدن خطوط دفاعی، هافبک و حمله و به گردش درآوردن توپ برای یافتن دروازه حریف کار شده است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.