پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گزارش : مشکل بی سابقه بارسلونا در نقل و انتقالات !

کد خبر : 68080  |  زمان ارسال : دوشنبه 26 تیر 1396
نقل و انتقالات تابستانی برای بارسلونا بسیار سخت بوده است !

اختصاصی بارسا نیوز -  این پاسخ رابرت فرناندز به خرید نلسون سمدو است  " من این عبارت را دوست ندارم . نلسون همیشه گزینه خرید ما بود . ما بازیکنان دیگری را نیز در نظر داشتیم اما در نهایت این تصمیم را گرفتیم . نام های بسیاری وجود داشت . این بازیکن آینده دار , جوان و باتجربه ای است . ما باور داریم این بازیکن میتواند به ما کمک کند . سازگاری او نیز بسیار خوب خواهد بود " .

 

و به این ترتیب روز جمعه رابرت فرناندز اینگونه از خرید نلسون سمدو دفاع کرد . تنها خرید بارسلونا پس از آوردن جرارد دلوفئو !

 

در واقع نلسون سمدو در پلن B قرار داشت و پس از شکست در خرید هکتور بلرین جذب شد . بارسلونا در تابستان امسال بسیار با احتیاط یکی از خریدهای ضروری را انجام داد .

 

 

درست است که بارسلونا با لیونل مسی تمدید کرده است و این بهترین خبر تابستان بود اما طی روزهای گذشته مشخص شد هزینه حفظ مسی , نیمار و سوارز در سال 170 میلیون یورو است و این مبلغ کمی نیست . خرید بازیکنان بزرگ دیگر باعث میشود فشار به بارسلونا حتی بیشتر هم شود . به طور مثال مارکو وراتی و هکتور بلرین گزینه های اصلی بودند اما نلسون سمدو به عنوان طرح جایگزین بلرین خریداری شد و پائولینیو نیز به عنوان پلن جایگزین مارکو وراتی مطرح است .

 

اما از بحث پول که خارج شویم بحث مهارت بازیکنان نیز اهمیت دارد . ما شاهد بوده ایم که همه ی بازیکنان بزرگی که میتوانستند کمک کنند بارسلونا قهرمان لیگ قهرمانان شود از دست رفتند .

 

به عنوان مثال لوکاکو ( منچستر یونایتد  ) , رودیگز ( چلسی ) , برناردو سیلوا ( منچسترسیتی ) , داگلاس کوستا ( یوونتوس ) , تئو هرناندز ( رئال مادرید ) , دنی آلوز ( پاری سن ژرمن ) و یا حتی ویتولو ( اتلتیکومادرید ) اشاره کرد .

 

وقتی در اوج نقل و انتقالات تابستانی هستیم این نقطه ضعف بارسلوناست . هنوز وقت برای خرید است و مانند سمدو میشود خیلی هم سریع اتفاق بیوفتد . اما در هر صورت این وضعیت خوبی نیست ...

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.