پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

والورده: ایده من کار با داشته هایم است !

کد خبر : 68095  |  زمان ارسال : دوشنبه 26 تیر 1396
همراه با کنفرانس مطبوعاتی ارنستو والورده با پاسخ به خرید وراتی و پائولینیو

اختصاصی بارسانیوز ارنستو والورده از ساعت 15 در کنفرانس مطبوعاتی به همراه رابرت فرناندز حاضر شده تا به سوالات خبرنگاران پاسخ دهد.

 

کنفرانس امروز قطعا تحت تاثیر دو خرید بارسلونا تاکنون به نام های جرارد دلوفئو و نلسون سمدو و برنامه های خرید های بعدی بارسلونا برای جذب وراتی و پائولینیو قرار خواهد گرفت.

 

هم اکنون همه منتظر هستند تا ببینند ارنستو والورده چگونه شک و تردید ها را درخصوص خرید بازیکنی برای خط هافبک پایان خواهد داد و برنامه والورده برای تابستان هیجان انگیز با درپیش بودن سه الکلاسیکو چیست.

 

آقای والورده روزهای نخست کار در بارسلونا چگونه بوده است؟

من از وضعیت تمرینات و سطح عملکردی بازیکنان خوشحالم. تعهدی که من از آنان می بینم رضایت بخش است. در حال حاضر تلاش بازیکنان برایم اهمیت دارد چون دیدگاه های فنی و تاکتیکی در بازی های دوستانه بررسی می شوند.

 

خروجی ها؟

اینجا مکان مناسبی برای صحبت کردن درخصوص این چیزها نیست. بارسلونا به بازار نقل و انقتالات توجه می کند، به بازیکنان بزرگ می نگرد. من خیلی به بازیکنان خروجی توجه نمی کنم بلکه به بازیکنانی که می توانند بیایند توجه دارم.

 

سیستم بازی؟

واضح است که برخی مسایل به باشگاه بارسلونا و فلسفه اش وابستگی دارد و ما نیز به دنبال بهترین شیوه بازی برای بارسلونا خواهیم بود. ممکن برخی تغیرات را ایجاد کنیم اما تغییرات زیادی نخواهد بود.

 

نقش اینیستا؟

خیلی زود است که نگرانش باشید چون مهم ترین چیز این است که او از بودن در تیم خوشحال می باشد و خواهیم دید که فصل چگونه پیش خواهد رفت.

 

مسی، سوارز و نیمار؟

من فکر می کنم که نقش آن ها در تیم کاملا واضح است. باتوجه به شرایط فصل و دانستن اهمیت و ظرفیت این بازیکنان و میزان ترسی که به رقبا وارد می کنند من هم از ان ها استفاده خواهم کرد ودر حال کار کردن روی بهره گیری از ظرفیت هایشان هستم.

 

نقش مسی؟

واضح است که او بازیکنی منحصر بفرد می باشد و نقشه ما برای او این است که بتواند در هر موقعیتی بازی کند چون می تواند این کار را به خوبی انجام دهد. کار مااین است که از او در موقعیتی مناسب بازی بگیریم.

 

درخواست های خرید بازیکن از فرناندز؟

واضح است که در حال گفت و گو با یکدیگر هستیم اما هنوز بازیکنی را نخواسته ام. برای من بهترین خرید ها بازیکنانی هستند که هم اکنوندر اختیار دارم.

 

احساس دیدن تمرین مسی؟

احساس آرامش و راحتی

 

نقش سرجی روبرتو؟

او یک هافبک میانی است که در پست دفاع راست نیز بازی کرده. فارغ از پست ثابت بازی برای او، اینکه او بازیکنی همه کاره و چند پسته است نکته مثبتی می باشد. همه چیز به عملکرد بستگی دارد.

 

بازیکنی از اتلتیک بیلبائو را جذب خواهی کرد؟

هنوز به این مرحله نرسیده ایم.

 

پائولینیو؟

بهبود بخشیدن تیم باتوجه به بازیکنان موجود سخت است. نام های فراوانی وجود دارد و تابستانی طولانی درپیش است اما مهم ترین چیز برای من این است که حداکثر توان بازیکنان موجود را به کار بگیرم.

 

غیر قابل انتقال بودن گومز و زاکیتیچ؟

آن ها بازیکنان من هستند و در برنامه های من جای دارند.

 

جرارد دلوفئو؟

او در حال ریکاوری است و فکر می کنیم که می تواند به مادر این فصل کمک کند.

 

نیمار؟

او فرصت بازی در موقعیت های مختلف را داشته و در حالی در پست وینگر چپ بازی می کند که در برزیل در پست متفاوتی بازی می کرد و من او را در پست کنونی خود خوب می بینم.

 

بازیکنان جوان تازه وارد؟

من وضعیت آن ها را خوب می بینم و واقعا به دنبال استفاده کردن از آن ها هستم و از کارشان رضایت دارم و این سال برایشان اهمیت خواهد داشت و پس از صعودشان به همراهتیم بی می توانند در تیم اصلی به ما کمک کنند.

 

پنجره نقل و انتقالات شما تا سوپر کاپ بسته خواهد شد؟

مربیان همیشه می خواهند که تیمشان در اسرع وقت بسته شود اما وضعیت خیلی تغییر کرده و پنجره نقل و انتقالات تا 31 اگوست باز خواهد بود و تا این روز چیزی تضمین شده نیست.

 

موفقیت در بارسلونا؟

هر مربی ای ایده خودش را دارد. شما همواره امیدوار هستید که آنچه کرا که انجام می دهید به خوبی عمل کند و ما نیز برای تحقق این امر تلاش خواهیم کرد.

 

مارکو وراتی؟

ایده من کار با داشته هایم است. بازیکنان زیادی وجود دارند که می خواهند به اینجا بیایند و ایده من این است که بهترین تیم را دراختیار بگیرم

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.