پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نقل و انتقالات : خیز بزرگ پاریس برای جذب نیمار ، پیشنهاد دیوانه کننده !

کد خبر : 68106  |  زمان ارسال : دوشنبه 26 تیر 1396
پاریسن ژرمن آماده جذب نیمار است.

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش آ.اس نیمار و پدرش با باشگاه پاریسن ژرمن تماس هایی داشته اند.

 

پدر نیمار جونیور این هفته راهی کشور برزیل خواهد شد تا از نزدیک به مدیر این باشگاه دیداری داشته باشد. مالک این باشگاه تمایل زیادی به جذب نیمار دارد و امیدوار است که بتواند این فوق ستاره را راهی فرانسه کند. نیمار و آلوز ممکن است بار دیگر هم تیمی بشوند.

 

علاقه ی شدید بارسا به جذب مارکو وراتی میتواند باعث بیشتر شدن روابط بین دو باشگاه بشود. پیشنهاد پاریسن ژرمن بسیار وسوسه کننده بوده است به طوری که آن ها میخواهند دستمزد سالیانه 40 میلیون یورو را به نیمار بدهند.

نیمار در کشور اسپانیا با برخی از مشکلات مالیاتی مواجه شده است و همین موضوع میتواند آینده نیمار را در اسپانیا با خطر مواجه کند. در بند های قرارداد نیمار آمده است که در این فصل مبلغ جدایی وی 222 میلیون یورو است که این مبلغ در سال آینده به 250 میلیون میرسد. سران پاریسن ژرمن برای جذب نیمار میخواهند مارکو وراتی را نیز وارد این معامله بزرگ کنند.

 

 

مسائل مالیاتی برای نیمار مشکل ساز بوده اند اما نمیتوان گفت که این موضوع میتواند باعث خروج نیمار بشود. نیمار در باشگاه بارسلونا زیر سایه مسی است و اعتقاد دارد با عوض کردن باشگاهش میتواند رهبر آن تیم بشود و از طرفی نیز برنده توپ طلا بشود. نیمار در باشگاه بارسلونا همیشه زیر سایه لئو مسی بوده است و هرگز نتوانسته مرد شماره 1 جهان بشود.

 

نیمار در هفته های گذشته زمانی که در تعطیلات بود مصاحبه ای انجام داد که باعث ترس هواداران بارسلونا شده بود. امروز اکثر منابع به آینده نیمار جونیور اشاره داشته اند و برخی بر این باور هستند که ممکن است نیمار باشگاه بارسلونا را ترک کند.

 

کسی از فردا خبر ندارد. در آینده ممکن است هر اتفاقی رخ بدهد.

 

پاریسن ژرمن میخواهد پیشنهاد 100 میلیون + مارکو وراتی را به بارسلونا بدهد. سران پاریس بر این باور هستند که حضور مارکو وراتی در این پیشنهاد میتواند به انجام شدن این انتقال بزرگ کمک زیادی کند.

 

امروز رابرت فرناندز و ارنستو والورده سرمربی جدید باشگاه در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شدند و به سوال های جالبی پاسخ دادند. رابرت تمام شایعات مبنی بر جدایی نیمار جونیور را به شدت رد کرد و اعلام کرد نیمار در بارسا به کارش ادامه میدهد.

 

خروج نیمار هیچوقت رخ نمیدهد چون هیچ باشگاهی مبلغ فسخ قراردادش را پرداخت نمیکند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.