پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

فاش شد؛ تصمیم الیکس ویدال برای پیشنهاد بزرگ !

کد خبر : 68122  |  زمان ارسال : سه شنبه 27 تیر 1396
آینده الیکس ویدال چگونه خواهد بود؟

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش اسپورت، الیکس ویدال برای رویای بزرگی به بارسلونا آمده است و قصد دارد تا به عنوان جانشین دنی آلوز در بارسلونا به کار خود ادامه دهد چون در این تابستان پیشنهاد یوونتوس را رد کرد.

 

درحالی که با خروج دنی آلوز تصور می شد که الیکس ویدال جای او را پر کند ولی لوئیز انریکه از سرجی روبرتو در دفاع راست بهره برد تا ویدال در کنار مصدومیت شدید شکستگی مچ پا فصل بدی را سپری کند.

 

اما با این حال الیکس ویدال با توجه به بازگشت به میادین در انتهای فصل و ورود سرمربی جدید حتی چند روز زودتر از سایر هم یمی های خود در کمپ تمرینی کارهای خود را آغاز کرد و هم اکنون امیدوار است در ترکیب ثابت بارسلونا بایز کند تا جایی که پیشنهاد یوونتوس را رد کرده است.

 

علاقه یوونتوس؟

 

طبق گزارش اسپورت، یوونتوس از چند هفته قبل علاقه مندی خود را به ویدال ابراز کرد و شخصا از الکس علاقه اش را برای انتقال جویا شدند که ویدال پاسخ منفی داد تا از تصمیم جدی خود برای بازی در ترکیب ثابت بارسلونا در دفاع راست علی رغم خرید نلسون سمدو خبر دهد.

 

در اصل بارسلونا علاقه مند به گوش دادن به پیشنهادات برای ویدال و چند بازیکن دیگر نیز هست اما باشگاه یوونتوس قدم جدی خود را برنداشت چون به فکر پر کردن دنی آلوز با خرید ماتیا دی شیلیو بودند.

 

اما در کنار علاقه مندی والنسیا و سویا، تصمیم شخصی الیکس ویدال ادامه کار در بارسلونا است چون اعتقاد دارد که می تواند نظر والورده را جلب کند.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.