پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نیمار بزرگ ترین مقصر خروج از بارسلونا !

کد خبر : 68128  |  زمان ارسال : سه شنبه 27 تیر 1396
پی اس جی واقعا تمایل به پرداخت بند آزاد سازی دارد؟

اختصاصی بارسانیوز – مطابق سایر روزنامه های اسپانیایی، روزنامه اسپورت نیز صفحه اصلی نسخه امروز خود را به موضوع نیمار پیرو گزارش روز گذشته خود درخصوص مشاوره گروه مشاوران او اختصاص داد.

 

اسپورت روز گذشته خبر داد که گروه مشاوران این ستاره برزیلی او را نسبت به خروج ترغیب می کنند تا با ستاره تیم شدن بتواند توپ طلا را کسب کند که از پی اس جی به عنوان جدی ترین مشتری او نام برده می شود.

 

طبق گزارش امروز اسپورت، موضوع نیمار یک شایعه نیست و اطلاعات اسپورت نشان می دهد که پی اس جی برای جذب نیمار اقدام کرده است.

 

ناصر الخلیفی تمایل دارد تا برای رسیدن به پروژه کوتاه مدت خود برای قهرمانی در لیگ قهرمانان از نظر مالی هزینه کند که باعث می شود تا نیمار نیز شخصا از نظر دستمزد رشد قابل توجهی داشته باشد.

 

طبق گزارش، ناصر الخلیفی در ماه ژوئن 2016 با پدر نیمار و نماینده اش وگنر ریبیرو در ابیزا دیدار کرده بود اما یکسال بعد سناریو تغییر کرده به صورتی که ریبیرو به دلیل تخلف مالیاتی در برزیل به زندان محکوم شده و نمی تواند برزیل را ترک کند.

 

 

درست است که پدر نیمار به پیشنهادات گوش داده و می دهد اما نیمار خودش بود که شخصا از پدر خود درخواست کرد که به پای مذاکره جهت تمدید قرارداد با بارسلونا بنشیند و نیمار می خواست که حداقل یکسال دیگر را نیز در کنار مسی و سوارز باقی بماند.

 

چیزی که در حال حاضر مشخص است، نیمار شخصا نیز مقصر است چون گفته های نیمار در چند وقت اخیر نشان می دهد که او برنامه ای دراز یا تمام مدت در بارسلونا ندارد چون عملا علاقه خود برای بازی در سایر لیگ ها به ویژه لیگ جزیره و بازگشت به فلامینگو کتمان نکرده است که در این بین از ژوزه مورینیو نیز به عنوان یکی دیگر از علاقه مندان به جذب او نام برده می شود.

 

درب نیمه باز بارسلونا برای نیمار به این علت است که پدرش به پیشنهاد های رسیده گوش می دهد و ملاقات هایی را ترتیب داده و این در کنار صحبت های ضد و نقیض نیمار و مشاوره گروه مشاورانش برای خروج از بارسلونا برای کسب توپ طلا در کنار برزیلی های پرتعداد پی اس جی و پروژه ناصر الخلیفی برای تبدیل شدن نیمار به عنوان ستاره اصلی تیمش در قهرمانی لیگ قهرمانان باعث شده تا افکار نیمار به سوی پروژه پاریس جلب گردد.

 

هم اکنون موضوع اصلی یک چیز است که طبق گفته رابرت فرناندز تیمی برای پرداخت بند آزاد سازی نیمار جلو نخواهد آمد در حالی که گزارشات از تمایل ناصر الخلیفی برای پرداخت بند آزاد سازی عظیم 222 میلیون یورویی خبر می دهند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.