پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نیمار وفادار !

کد خبر : 68146  |  زمان ارسال : سه شنبه 27 تیر 1396
داستان تکراری هر تابستان

اختصاصی بارسانیوز – موضوع انتقال نیمار به پاریس سن ژرمن و خروج او از بارسلونا در شرایطی بزرگ شده که چیز تازه ای نیست و در هر تابستان تکرار می شود ولی نیمار همچنان تمایل به ادامه حضور در بارسلونا دراد.

 

پس از شایعه بزرگ توافق نیمار با پی اس جی، موندو دیپورتیوو اطمینان می دهد که نیمار در بارسلونا کاملا راحت است و قصد ندارد که از بارسلونا خارج شود.

 

طبق گزارش، پدر نیمار در تماسی با باشگاه بارسلونا شابعات هرساله ای که نیمار با ان عادت کرده را تکذیب نموده ان هم بازیکنی که چند ماه قبل قرارداد خود را بابرسلونا تمدید نمود.

 

در تابستان گذشته نیز پی اس جی نیمار را وسوسه کرد تا جایی که ناصر الخلیفی در ابیزا به دیدار پدر نیمار و شخص نیمار رفت تا با دستمزدی عظیم و پیشنهادات متفرقه بزرگ و وسوسه برانگیز چون یک هواپیما و شراکت در سود هتل های زنجیره ای او را برای پیوستن به پاریس متقاعد کند ولی نیمار با بارسلونا تمدید کرد و تا سال 2021 قرارداد بست.

 

 

تابستان گذشته تنها مورد نبود چون در سال 2015 نیز بحث منچستر یونایتد با پیشنهاد 190 میلیون یورویی به خرید نیمار باز شد اما نیمار با فتح سه گانه در بارسلونا باقی ماند.

 

اما مشتری های نیمار به پاریس و منچستر خلاصه نمی شود چون رئال مادرید نیز با نیمار تماس هایی برای انتقال برقرار کرد ولی هنوز که هنوز است نیمار وفادار است.

 

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.