پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

فکر کردن نیمار به جدایی را درک می کنم !

کد خبر : 68175  |  زمان ارسال : چهارشنبه 28 تیر 1396
پای دنی آلوز به ماجرا باز شد

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش گاردین و ESPN، جولین لورنس روزنامه نگار فرانسوی و کارشناس BT Sport و ESPN، از ورود دنی آلوز و برزیلی های پی اس جی به روند انتقال نیمار خبر داد.

 

پس از گزارش جنجالی روز گذشته بچلر روزنامه نگار برزیلی درخصوص توافق نیمار با پی اس جی، وب سایت گل از مصاحبه تکذیبیه نیمار خبر داد اما لورنس اعلام کرد که پی اس جی در حال تلاش برای جذب نیمار می باشد.

 

لورنس در گفت و گو با ESPN ادعا کرد:

مکسول، دنی آلوز و نیمار دوستان صمیمی و نزدیک یکدیگر هستند و این دو با نیمار تماس گرفته اند. پی اس جی هرگز از تماس های خود با پدر نیمار دست برنداشته و ناصر الخیلی و پدر او از تابستان گذشته بسیار به هم نزدیک بوده و ارتباط داشته اند.

 

هنوز چیزی پذیرفته نشده. نمی توان انتظار داشت که در طی 48 ساعت این انتقال صورت بگیرد چون در حال بزرگ ترین انتقال تاریخ فوتبال صحیت می کنیم آن هم با دستمزد سالیانه حدود 20 میلیون یورو. این علاقه جدی است و مذاکراتب ه زودی آغاز خواهد شد.

 

در پی اس جی باز است و این باشگاه مشکل مالی ندارد و فقط باید نیمار تصمیم بگیرد و بخواهد که به پاریس برود تا این انتقال شکل بگیرد. من می توانم نیمار را درک کنم. مسی قراردادی جدید بسته و به این معنی است که نیمار سه یا چهار سال دیگر نقش دوم را ر بارسلونا خواهد داشت و این چیزی نیست که او بخواهد چون می خواهد ستاره باشد.

 

این صحبت های لورنس در انتهای گفته هایش به فشار تیم مشاوره ای نیمار اشاره دارد.

 

مارکو بچلر نیز با انتشار توئیتی از صحبت نیمار با بازیکنان پی اس جی خبر داده است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.