پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نقشه زیرکانه پاری سن ژرمن برای خرید نیمار !

کد خبر : 68242  |  زمان ارسال : جمعه 30 تیر 1396
پدر نیمار رمز موفقیت پاری سن ژرمن در خرید نیمار است !

اختصاصی بارسا نیوز - همان روشی که بارسلونا به کار گرفت و توانست نیمار را از سانتوس خریداری کند حالا توسط پاری سن ژرمن به کار گرفته میشود تا نیمار را از چنگال بارسلونا درآوردند !

 

طبق گزارش آ.اس , پاری سن ژرمن میخواهد در مقابل بارسلونا از پول زیادی استفاده کند .

 

زمانی که بارسلونا میخواست نیمار را از سانتوس خریداری کند 40 میلیون یورو به پدر نیمار پرداخت کردند . این مبلغ اوایل جنجال زیادی به پا کرد اما در نهایت اسمش را گذاشتند دستمزد تا ماجرا فراموش شود . آ.اس این اقدام بارسلونا را رشوه به پدر نیمار عنوان کرد .

 

neymar

 

آن زمان بارسلونا و رئال مادرید هر دو به دنبال خرید نیمار بودند اما پرداخت 40 میلیون یورو توسط بارسلونا به پدر نیمار باعث شد تا این بازیکن راهی باشگاه کاتالان شود .

 

پاری سن ژرمن حالا باور دارند که میتوانند با مدیریت هزینه این انتقال را انجام دهند . حالا پاری سن ژرمن میخواهد از روش بارسلونا علیه بارسلونا استفاده کند .

 

آ.اس مدعی شد پاری سن ژرمن قصد دارد همان کاری را انجام دهد که بارسلونا برای خرید نیمار انجام داد و به پدر این بازیکن مقدار زیادی پول پرداخت کند !

 

این منبع همچنین عنوان کرد بر اساس گزارش رسانه های کاتالان بارسلونا به پائولو دیبالا و کوتینیو به عنوان جایگزین نیمار فکر میکند .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.